۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85598470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۰ هزار سند مالکیت در استان بوشهر صادر شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۲۶
کد خبر: 85598470
بیش از ۳۰ هزار سند مالکیت در استان بوشهر صادر شد

بوشهر_ایرنا_ مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: ۳۰ هزار و ۶۱۵ سند مالکیت دارای نقشه حدنگار و تک برگ در نیمه نخست سال جاری در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا بزرگمهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه نخست امسال در شهرستان دشتی ۲ هزار و ۲۵۰ جلد سند، شهرستان دیر یک‌هزار و ۷۶۹، شهرستان جم یک‌هزار و ۶۲۶، شهرستان دیلم ۸۵۵ سند، شهرستان تنگستان یک‌هزار و ۲۷۶ سند، شهرستان گناوه چهار هزار و ۴۳۶ سند، بخش شبانکاره یک‌هزار و ۲۲ سند، شهرستان بوشهر هشت هزار و ۱۸ و شهرستان عسلویه یک‌هزار و ۱۰۱ جلد سند مالکیت در بخش‌های مختلف صادر و تحویل مالکین شده است.

وی با اشاره به صدور سند مالکیت در اراضی حدنگاری شده استان بوشهر، افزود: تاکنون برای ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر سند حدنگار صادر شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به صدور سند مالکیت حدنگار در ۸۳ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر گفت: همچنین تاکنون برای ۱۴۵ هزار هکتار اراضی کشاورزی استان بوشهر سند مالکیت حدنگار شده است.

بیشتر بخوانید

سند مالکیت ۹۹.۵ درصد از اراضی منابع طبیعی بوشهر صادر شد

بیش از ۳هزار جلد سند مالکیت در استان بوشهر صادر شد

بزرگمهر از حل مشکل صدور سند مالکیت منطقه آب‌پخش دشتستان پس از ۷۰ سال خبر داد و بیان کرد: در این راستا در نیمه نخست امسال مشکل صدور سند اراضی مسکونی جزیره شیف، مجتمع بندری نگین بوشهر، مناطق حفاظت شده پارک ملی دریایی دیر - نخیلو برطرف و دارای سند مالکیت شدند.

وی با اشاره به صدور سند مالکیت برای اراضی شهرستان عسلویه گفت: مشکل صدور سند اراضی مختلف مسکونی، پالایشگاه، منابع طبیعی عسلویه به مساحت هفت هزار هکتار پس از ۴۰ سال برطرف شد.

بزرگمهر حل مشکل صدور سند مالکیت اراضی شهرک‌های صنعتی و شهرک شیلات بوشهر را از دیگر طرح‌ها اعلام و عنوان کرد: مشکل سند تمام روستاهای استان بوشهر دارای نقشه حدنگاری برطرف شده است.

وی بیان کرد: حدنگاری از مأموریت‌های اصلی سازمان ثبت اسناد و املاک است که عملیات‌های مرتبط با آن در استان بوشهر بخوبی انجام شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر تصریح کرد: کل مساحت این استان ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار است که تاکنون یک میلیون و ۹۰۰ هزار هکتار از این اراضی حدنگاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha