حضرتی: رئیس‌جمهور پاسخ سوالاتی را که مجال طرح نداشت به رسانه‌ها ارسال می‌کند

تهران - ایرنا - رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد، رئیس‌جمهور پاسخ سوالاتی را که در نشست خبری مجال طرح نداشت، به صورت کتبی به رسانه‌ها ارسال می کند.

به گزارش ایرنا، الیاس حضرتی روز دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ در شبکه ایکس نوشت: نخستین نشست خبری رئیس‌جمهور محترم با حضور گسترده خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران از رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد و دکتر پزشکیان پاسخ‌های روشن و صریحی به سوالات مطرح شده دادند. با توجه به محدودیت زمانی، متأسفانه تعدادی از رسانه‌ها فرصت طرح سوالات خود را نیافتند و مقرر شد که رئیس‌جمهور برای نخستین‌بار، پاسخ این سوالات را به‌صورت کتبی به رسانه‌ها ارسال کنند.

وی افزود: از تمامی عزیزانی که در این نشست حضور داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران که مدت طولانی منتظر ماندند، صمیمانه عذرخواهی می‌نمایم.

رئیس شورای اطلاع رسانی تصریح کرد: از برادرانم آقای حاجی‌میرزایی رئیس محترم دفتر رئیس‌جمهور و سیدمهدی طباطبایی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور و همکاران‌شان که بار اصلی برگزاری این نشست بر دوش آنها بود تشکر ویژه دارم. همچنین قدردان زحمات هادی حیدری و سیدشهاب طباطبایی عزیز هم هستم.

حضرتی ادامه داد: در نهایت، نکات مثبت و منفی این نشست بررسی خواهد شد و با کمک شما عزیزان، تلاش خواهیم کرد تا در نشست‌های آینده، نقاط قوت تقویت و نقاط ضعف به حداقل رسانده شود.

به گزارش ایرنا، نخستین نشست خبری دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور عصر دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی در سالن اجلاس سران برگزاری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha