۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85598655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه فروش پاییزه در بیرجند گشایش یافت + فیلم

۲۶ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳
کد خبر: 85598655
نمایشگاه فروش پاییزه در بیرجند گشایش یافت + فیلم

بیرجند - ایرنا - نمایشگاه فروش پاییزه در آستانه سال تحصیلی جدید در  محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین گشایش نمایشگاه فروش پاییزه با شرکت ۱۸۰ غرفه از اصناف مختلف شامگاه دوشنبه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی در این آیین گفت: ظرفیت خوبی در نمایشگاه بین المللی بیرجند فراهم شده و ایجاد چنین فضایی، سرمایه گذاری ارزشمندی از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی است.

مهدی جعفری با بیان اینکه حضور ۱۸۰ غرفه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصدی می‌تواند باعث استقبال مردم از نمایشگاه پاییزه شود یادآور شد: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها می‌تواند فرصت خوبی برای بازاریابی اصناف باشد تا خریداران به مشتری دائمی تبدیل شوند.

رییس اتاق اصناف بیرجند هم در این آیین با بیان اینکه ۱۸۰ غرفه در فضای ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع برپا شده است افزود: پوشاک، کیف و کفش، لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی، مواد شوینده و بهداشتی از جمله اقلام این نمایشگاه است.


سعید قدبا گفت: ۹۰ درصد شرکت کنندگان از اصناف بومی استان هستند اگرچه غرفه‌هایی از دیگر استان ها نیز برای عرضه تولیدات در این نمایشگاه فعال شده است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه به همت اتاق اصناف، استانداری، ادارات صمت و جهاد کشاورزی، شهرداری و نمایشگاه بین المللی بیرجند برگزار شده است.

رییس اتاق اصناف بیرجند گفت: این نمایشگاه از ۲۶ تا ۳۰ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی بیرجند واقع در جاده علی آباد لوله برای خرید عموم دایر خواهد بود و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha