پیام تسلیت امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان درپی درگذشت امام جمعه اهل سنت خاش

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک درگذشت مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه خاش را تسلیت گفتند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: درگذشت مرحوم مغفور جناب مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه شهرستان خاش و از علمای تقریبی و وفادار به انقلاب اسلامی، موجب تأسف و تأثر شد.

اینجانبان درگذشت این شخصیت قرآنی و مدافع حقوق جامعه را به مردم شریف سیستان و بلوچستان به خصوص مردم عزیز خاش، دوستداران، خانواده محترم و سایر بازماندگان تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال برای مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت داریم.

به گفته فرماندار خاش؛ مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت.

صاحب گل صالحی اظهار کرد: این روحانی برجسته اهل سنت سالهای عمر بابرکت خود را در راه اعتلای دین محمدی( ص)، تقویت وحدت و همگرایی در جامعه سپری کرد و همواره بر ضرورت همبستگی ملی، انسجام و یکپارچگی در جامعه تأکید داشت.
وی بیان کرد: حافظ محمدعلی شهنوازی، از خطیبان برجسته و قدیمی اهل سنت بوده که از گذشته دور تاکنون با امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و علمای شاخص شیعه و سنی ارتباط تنگاتنگ و تعامل داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha