۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85598989
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتبال خوزستان در لیگ‌های برتر نونهالان و نوجوانان کشور ۶ نماینده دارد

اهواز - ایرنا - رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ در حالی برگزار می‌شود که ۶ نماینده خوزستان در این پیکارها حضور دارند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، آیین قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور سرپرستان و نمایندگان باشگاه‌ها و همچنین مسئولان سازمان لیگ برگزار شد.

این دوره از مسابقات به صورت منطقه‌ای و در چهار گروه برگزار می‌شود که در نهایت پس از انجام بازی‌ها به صورت رفت و برگشت در مرحله اول، تیم‌های اول، دوم و سوم هر گروه به مرحله بعد صعود کرده و در چهار گروه سه تیمی به صورت مجتمع با هم رقابت کرده و در نهایت تیم‌های اول هر گروه به فینال مسابقات راه پیدا می‌کنند.

همچنین در مرحله اول این پیکارها از هر چهار گروه یک تیم به مسابقات مناطق فصل ۱۴۰۵ – ۱۴۰۴ سقوط می‌کند.

تیم‌های فولاد خوزستان، آریان اهواز و بصیر اهواز به عنوان سه نماینده استان در کنار تیم های پارس برازجان، پارس جنوبی جم، پاس شیراز و قائم آرامیس کنگان در گروه اول لیگ برتر نوجوانان قرار دارند.

همچنین تیم های فولاد خوزستان، آریان اهواز و بصیر اهواز باید به مصاف تیم‌های ایمان سبز شیراز، استقلال نوین یاسوج، پارس برازجان، وصال شیراز و خلیج فارس شیراز در گروه دوم رقابت های لیگ برتر نونهالان کشور بروند.

لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۳۰ تیم و لیگ برتر نونهالان نیز با شرکت ۳۴ تیم از سراسر کشور از روزهای ۱۳ و ۱۴ مهرماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان فصل گذشته در رده سنی نونهالان و نوجوانان به ترتیب عنوان های اول و دوم این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار خوزستانی به طور سازمان یافته در رشته فوتبال فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha