۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85598997
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مطالبات شرکت توزیع برق گیلان بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال شد

رشت - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان اعلام کرد: مطالبات این شرکت از بخش های مختلف به ۶ هزار و ۱۱ میلیارد ریال رسیده است.

مسعود صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مطالبات این شرکت از بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و تجاری است که از این میان بخش صنعتی با ۲۴۰ میلیارد ریال بیشترین بدهی را به شرکت توزیع نیروی برق گیلان دارد که امید است مدیران صنایع در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی‌های خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: مطالبات بخش خانگی نیز بسیار زیاد و بالغ بر ۱۱۸ میلیارد ریال است که انتظار داریم مردم در پرداخت بدهی های خود به این شرکت اقدام کنند تا این رقم به حداقل کاهش یابد.

وی ادامه داد: مطالبات بخش عمومی ۷۹ میلیارد، بخش کشاورزی ۷۲ میلیارد و در حوزه تجاری نیز ۹۰ میلیارد ریال است که انتظار همه آنها نسبت به پرداخت بدهی ها اقدام کنند تا ما نیز بتوانیم خدمات رسانی به شرایط مطلوب تر ادامه دهیم و در توسعه زیرساختها و اقدامات مربوط به این شرکت، تلاش بیشتری انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان بیان کرد: هم اینک تلاش ما آن است در اجرای زیرساختهای مناسب، جایگزینی کابل‌های خودنگهدار به جای سیم‌های مسی فرسوده و انجام سایر فعالیت‌ها و طرح های توسعه اقدامات موثرتری انجام داده که در این راستا دریافت مطالبات بسیار موثر است.

وی اضافه کرد: با دریافت مطالبات می تواند در روند خدمت رسانی، تهیه اجناس موردنیاز برای احداث و یا تعمیر شبکه ها فعالیتهای بیشتری انجام دهیم و مطالبات پیمانکاران را نیز در زمان معین پرداخت کنیم.

صادقی به برخی از اقدامات انجام شده این شرکت اشاره و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۵۵۰ کیلومتر شبکه فرسوده سیمی با کابل خودنگهدار جایگزین شده، ضمن اینکه ۴۰۰ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۸ فیدر فشار متوسط نیز نصب شده است.

وی اظهار کرد: گرچه جایگزینی کابل‌های خودنگهدار به جای شبکه فرسوده سیمی به طور روزانه در حال انجام است اما هم اینک حدود ۱۰ هزار کیلومتر از شبکه‌های برق استان سیمی است که به طور حتم با دریافت مطالبات می توانیم روند تعویض این شبکه را با کابلهای خودنگهدار تسریع بخشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha