هدف دشمن، قداست‌زدایی از خانواده است

گنبدکاووس- ایرنا - مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایری با مهم دانستن کانون خانواده نزد خداوند و در دین اسلام و قرآن گفت: تلاش دشمنان بر روی از بین بردن قداست خانواده به‌عنوان کانون مهم جامعه اسلامی - ایرانی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالله بحرینی روز سه‌شنبه در نشست جهاد تبیین ویژه مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای گنبدکاووس افزود: خانواده ها باید مراقب این نیرنگ دشمنان باشند.

وی، تبلیغ کاهش جمعیت را از دیگر نقشه‌های دشمنان در راستای قداست‌زدایی از کانون خانواده دانست و اضافه کرد: کم توجهی و غفلت در این خصوص آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به کشور وارد می کند.

مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور عشایری ایران همچنین برلزوم تسریع شرایط برای ازدواج جوانان و رفع مسائل و مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: ازداوج دیرهنگام یا ازدواج نکردن، ریشه اقتصادی ندارد بلکه باید به مسائل فرهنگی این حوزه بیشتر توجه شود.

حجت‌الاسلام بحرینی افزود: توجه جدی به آموزش مهارت‌های زندگی مانند خودآگاهی و ارتباط موثر با دیگران به پسران و دختران توسط والدین و نهادهای فرهنگی در تحکیم پایه های نهاد خانواده موثر است.

امام جمعه گنبدکاووس هم در این نشست با تبریک هفته وحدت، گفت: در روزگاری که استکبار جهانی به دنبال تضعیف دین و اسلام بود، امام راحل خداباوری و اسلام را احیا و صف حق در مقابل صف باطل ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: خطر جهانی نزاع بین جبهه حق و باطل رو به افزایش است و در جامعه ما غرب‌گرایی و طرفداری از امریکا به‌‎عنوان ام‌الفساد و شیطان اکبر است، بالاترین آسیب به شمار می‌رود.

به گفته وی، گنبدکاووس از شهرهای مهم تقریب در کشور و استان گلستان است که اقوام و مذاهب اسلامی در کمال وحدت و انسجام زندگی می‌کنند.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha