اتاق عمل بیمارستان شاه ولی یزد افتتاح شد+فیلم

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85599080
اتاق عمل بیمارستان شاه ولی یزد افتتاح شد+فیلم

یزد- ایرنا- اتاق عمل بیمارستان فوق تخصصی شاه‌ولی یزد، روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، خیران و پرسنل این مرکز درمانی افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم گفت: تحولاتی که در ابن مرکز درمانی انجام شده قابل توجه و عالیست؛ استان یزد در حوزه سلامت و بهداشت و درمان، بنام است و خدا نعمتی به ما داده که در خدمت خلق خدا باشیم.

علی اکبر عزیزی افزود: خدمت به خلق خدا ثواب دارد حالا چه یزدی باشد چه دیگر هموطنان ایرانی یا اتباع دیگر کشورها، خدمت به همه اینها اجر اخروی دارد.

وی روز اورژانس را هم به پرسنل این بخش تبریک گفت و اظهار داشت: حوزه های سلامت و درمان و اورژانس، حوزه ساده‌ای نیست و شاید کسی که دور از گود باشد فکر کند کادر درمان، راحت ترین و آرامش ترین زندگی را دارند ولی اینطور نیست.

وی اضافه کرد: وقتی کادر درمانی در حال فعالیت است روح و روان خود را می ساباند و در دوران خدمت خود با صحنه های دلخراشی روبرو می شود؛ پزشکان هم مثل معلمان مانند شمع می سوزند و با سمباده، روح و روان خود را می ساباند و خدمت می کنند، خدمت در مسیر سلامت و نجات جان انسانها.

عزیزی از خیرینی که در بازسازی و بهسازی اتاق عمل و پروژه هایی این مرکز درمانی همکاری می کنند تشکر کرد.

رییس بیمارستان شاه ولی یزد هم گفت: از ۶ ماه قبل اقدام به نوسازی اتاق عمل این مرکز درمانی با توجه به قدمت آن کردیم و تعداد اتاق عمل را به چهار باب رساندیم و بازسازی کامل بیمارستان هم توسط کمیته خیرین بیمارستان انجام شد.

دکتر حمید حبوباتی افزود: اکنون چهار اتاق عمل فعال و طبق استانداردهای جهانی به بیماران خدمت می کند.

وی از افرایش یک تحت به بخش آی سی سوی بیمارسنان هم خبر داد و گفت: اکنون پنج تخت آی سی یو در این مرکز درمانی داریم و آیین ساخت بخش لابی شامل درمانگاه تخصصی، پذیرش و ترخیص و بخش وی آی پی شیک هم طراحی شده است و با کمک خیران ظرف ۶ ماه اینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

این متخصص جراحی مغز و اعصاب اضافه کرد: اتاق عمل این مرکز درمانی به مساحت ۵۱۲ متر مربع و با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال به همت خیرین افتتاح شد .

بیمارستان شاه ولی در سال ۱۳۷۰ افتتاح شد؛ ۱۴۰ پرسنل و ۷۵ تخت دارد و با ۴۰ پزشک همکاری می کند و شامل بخش های داخلی، جراحی، انکولوژی، زنان ، آی سی یو و سیستم پاراکلینیک است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha