۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85599111
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هیچ کلاس درسی در گلستان بدون معلم نیست+ فیلم

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹
کد خبر: 85599111
هیچ کلاس درسی در گلستان بدون معلم نیست+ فیلم

گرگان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در سال تحصیلی جدید به‌ویژه مدارس ابتدایی، هیچ کلاس درسی در استان بدون معلم نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا سیدرضا نظری روز سه‌شنبه در مراسم متمرکز جشن شکوفه‌ها در دبستان برکت میرداماد گرگان اظهار کرد: گلستان ۳۸ هزار دانش‌آموز کلاس اولی دارد که ثبت‌نام و سنجش تمامی آنها انجام شده است.

وی بیان کرد: نگاه اول ما در مدارس تربیتی است که برای تحقق این مساله به حضور اولیا و مربیان در مدارس و رصد و پیگیری امور درسی و تربیتی فرزندان و همکاری برای تحقق برنامه‌های مدرسه نیاز داریم.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هر چهار روز یک مدرسه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: کمبود فضای آموزشی در گرگان محسوس است که با هماهنگی‌های انجام شده و طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام، تا پایان مهر ماه سال جاری سه واحد آموزشی دیگر به مدارس این شهر افزوده خواهد شد.

وی افزود: مردم کوی انجیراب گرگان، دغدغه دوری مدرسه مقطع ابتدایی برای فرزندان پسر خود را دارند که این یک مطالبه به حق است و باید از سایر مسوولان شهری و استانی این مساله پیگیری شود.

وی اظهار کرد: امسال ۲ هزار و ۲۰۰ نفر همکار جدید در بخش‌های مختلف جذب شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: با توجه به جذب جدید همکاران و همچنین معلمان کلاس اول، اواخر خرداد یا اوایل تیر دوره‌های توانمندسازی را متناسب با بهترین متدهای دنیا سپری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha