۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85599124
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ۵۱۹ واحدی قیدار به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصدی رسید

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طرح ۵۱۹ واحدی مسکن ملی قیدار به پیشرفت فیزیکی بیش از ۵۵ درصدی رسیده است و فاز اول آن تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

رضا خواجه ای روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح نهضت ملی مسکن از اواخر شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد.

خواجه ای ادامه داد: فاز اول این پروژه که شامل ۶۶ واحد مسکونی است، تا پایان سال جاری به اتمام می رسد و به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی گفت: این طرح در زمینی به مساحت هفت هکتار در ۸۷ بلوک ۶ واحدی با زیر بناهای متفاوت از ۷۵ تا ۹۵ متر مربع در حال احداث است.

خواجه ای تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه اجرای این طرح از برنامه زمان بندی جلوتر هستیم و امیدواریم با همکاری بیشتر بانک های عامل در ارائه تسهیلات بتوانیم این واحدها را در موعد مقرر به متقاضیان تحویل بدهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: فازهای بعدی این طرح نیز در صورت واریزی به موقع متقاضیان و مشارکت بانک های عامل در ارائه تسهیلات به موقع تحویل داده خواهد شد.

خواجه ای یادآور شد: یک هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در قالب طرحهای نهضت ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن در دست اجراست.

وی با بیان اینکه ۲۲۷ واحد مسکونی در قالب شهری و محرومین در دست اجرا و یک هزار و ۳۴۳ واحد مسکونی دردست طراحی است، افزود: همچنین ۱۰۸ واحد مسکونی در قالب زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان واگذار شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha