۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85599171
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هنرمندان چهارمحال و بختیاری در جشنواره ملی سرود فجر برتر شدند

شهرکرد- ایرنا- معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه کُرنوای مهر استان در مرحله نهایی جشنواره ملی سرود فجر ۲ عنوان برتر این جشنواره را به دست آورد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: نخستین جشنواره ملی سرود فجر از ۲۳ تا ۲۵ شهریور در تالار رودکی با اجرای صحنه‌ای ۲۸ گروه منتخب برگزار شد که در پایان بر اساس نظر داوران این جشنواره، برترین‌ها در ۱۲ بخش معرفی شدند که گروه کُر نوای مهر شهرکرد به سرپرستی مهران طهماسبی در ۲ بخش توانست به عناوین برتر دست یابد.

وی افزود: داوری مرحله نهایی جشنواره ملی سرود فجر را شهلا میلانی، سید جواد هاشمی، مجید اخشابی و حامد عسگری از استادان حرفه‌ای و متخصص عرصه موسیقی و سرود بر عهده داشتند که محمدرضا داوری از گروه‌نوای مهر با نظر هیات داوران برنده جایزه بهترین شعر شد و این گروه هنری در بخش صداما هم در جایگاه گروه برتر قرار گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در جشنواره ملی سرود فجر برای نخستین بار، گروه‌های سرود موظف به اجرای برنامه با همراهی ارکستر و موسیقی زنده بودند که این موضوع از نکات قابل توجه در این رویداد هنری به شمار می‌رود.

فرجی با بیان اینکه جشنواره ملی سرود فجر در چهار مرحله و با استقبال نزدیک به ۸۰۰ گروه از مهر سال گذشته شکل گرفت تصریح کرد: پس از برگزاری مرحله منطقه‌ای، ۲ گروه هنری نوای مهر و آوای باران از چهارمحال و بختیاری توانست به مرحله نهایی این جشنواره راه یابد.

به گزارش ایرنا، در سال‌های اخیر گروه‌های سرود چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه‌های برتر در سطح ملی شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha