ورود اتوبوس‌های دوربین دار به خطوط تندروی پایتخت + فیلم

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به تمهیدات اتوبوسرانی برای سال تحصیلی جدید از رونمایی اتوبوس تندروی دارای «دوربین مسافرشمار» خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهدی علیزاده روز سه‌شنبه در دومین جلسه ستاد استقبال از مهر با بیان اینکه همچون سنوات گذشته رانندگان و اتوبوس‌ها در آماده باش کامل هستند، گفت: اولین اتوبوس بی آرتی بازسازی شده که دوربین مسافرشمار و پلاک خوان نصب شده، در روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

دومین جلسه ستاد استقبال از مهر شهرداری تهران امروز/سه‌شنبه/ با حضور تمامی اعضا به میزبانی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برگزار شد در این جلسه از ورود ۱۰۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تا قبل از آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس و تایید صلاحیت ۷۵ شرکت سرویس مدرسه خبر داده شد.

اتوبوسرانی و البته تاکسیرانی ۲ رکن اصلی در استقبال از مهر هستند جایی که مراکز آموزشی و مدارس بازگشایی می‌شوند و درصد زیادی از جابجایی این حجم از محصل و دانشجو بر عهده این ۲ بخش است.

در این خصوص مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در جلسه مذکور از تایید صلاحیت ۷۵ شرکت برای پوشش سرویس مدرسه دانش آموزان تهران در سال تحصیلی جدید خبر داد.

شادی مالکی افزود: در بستر رسمی، پیمانکاران ثبت نام کردند که فرآیند تأیید صلاحت آنها انجام شده است.

اعمال قانون خودرو فاقد برچسب سرویس مدرسه

وی با بیان اینکه اگر خودرویی فاقد برچسب سرویس مدرسه باشد حتما اعمال قانون می‌شود، گفت: محتواهای آموزشی برای رانندگانی که در سامانه سپند ثبت نام کردند، ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تأکید بر لزوم استفاده مدارس و دانش آموزان از سرویس‌های معتبر و تأیید شده، تاکید کرد: تعاملی با آموزش و پروش تهران داشتیم که از سرویس مدرسه‌هایی استفاده شود که در سامانه سپند ثبت نامشان انجام شده باشد.

ورود ۱۰۰ اتوبوس جدید به معابر پایتخت

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ اتوبوس تولید داخل از شرکت‌های «عقاب و اسنا» در اول مهرماه رونمایی می‌شود، افزود: تقویت خطوط برای مدارس و دانشگاه های پر مخاطب در دستور کار قرار دارد و یک واحد تعمیراتی سیار نیز در پایانه آزادی مستقر است که در صورت خرابی اتوبوس‌ها در همان محل تعمیر شوند.

علیزاده با بیان اینکه در هفته اول مهر ماه بلیت اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است، تاکید کرد: کاهش سرفاصله اعزام اتوبوس‌ها را در مهرماه خواهیم داشت و حدود ۲هزار و ۱۰۰ اتوبوس شاغل در مهرماه فعال خواهند بود تا باری از دوش مردم برداشته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha