نرخ کرایه سرویس مدارس گرگان اعلام شد

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۴
کد خبر: 85599243
نرخ کرایه سرویس مدارس گرگان اعلام شد

گرگان- ایرنا- رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان نرخ کرایه سرویس مدارس این شهر را اعلام کرد و گفت: والدین از سرویس‌های مدارس مجاز استفاده کنند.

مهدی کمال‌غریبی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نرخ ماهانه مصوب برای سرویس مدارس شهر گرگان در سال تحصیلی پیش‌رو به ازای مسافت رفت و برگشت ۱۰ کیلومتر در خودروهای سواری ۱۰ میلیون , ۷۰۰ هزار ریال و برای خودروهای ون و مینی‌بوس هشت میلیون و ۲۰ هزار ریال اعلام شده است.

وی افزود: در صورت پیمودن مسافت مازاد بر ۱۰ کیلومتر، به ازای هر کیلومتر رفت و برگشت پنج درصد بر نرخ کرایه افزوده می‌شود.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از افزایش ۲۸ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس در مقایسه با سال گذشته خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر ۱۳ شرکت سرویس مدارس در گرگان فعال است و برای ۴۹۸ راننده، دفترچه صادر شده که ۲۴۳ نفر از این رانندگان در سامانه سرویس مدارس «سپند» ثبت‌نام کردند.

کمال‌غریبی با اشاره به اینکه تاکنون والدین ۲ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز گرگانی در سپند ثبت‌نام کردند، گفت: در سرویس مدارس مجاز، بارکد سامانه سپند بر روی خودروها درج شده که درخواست ما از والدین توجه به این نکته مهم است.

وی با اشاره به اینکه والدین از اول خرداد تا دهم شهریور فرصت داشتند برای درخواست سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت‌نام کنند، یادآور شد: مهلت استفاده از سپند به پایان رسیده و در صورت فعال‌سازی دوباره، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه احتمال بازگشایی دوباره سامانه سپند در روزهای آینده وجود دارد، تاکید کرد: خانواده‌هایی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه سپند نشدند منتظر بازگشایی دوباره این سامانه باشند.

کمال‌غریبی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه تعداد خودروهای ثبت‌نام شده در سامانه سپند زیاد است اما به دلیل کوتاهی والدین، هنوز روند ثبت نام برخی دانش‌آموزان به طور کامل انجام نشده است.

به گفته وی؛ امکان ثبت‌نام رانندگان متقاضی در سامانه سپند تا پنجم مهر ماه فراهم است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به شرکت مربوطه و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان واقع در میدان مفتح و ساختمان پارک علم و فناوری، پرونده خود را تکمیل کنند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان متذکر شد: جریمه نقدی و اعمال قانون در انتظار خودروهای غیرمجاز سرویس مدارس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha