۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۳۹
کد خبر: 85599320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ نخبگان آسیا؛ پیروزی نمایندگان چین در روزی که یوکوهاما مارینوس تحقیر شد

تهران- ایرنا- نمایندگان چین در هفته اول لیگ نخبگان آسیا موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

به گزارش ایرنا، هفته اول از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا، با برگزاری ۲ دیدار همزمان در منطقه شرق پیگیری شد.

تیم فوتبال شاندونگ تایشان امروز سه‌شنبه در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک جینان به مصاف سنترال مارینرز رفت و در نهایت با پیروزی شاندونگ تایشان به پایان رسید.

در نیمه اول در دقیقه ۹ بی جینهائو مهاجم تیم تیم میزبان توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و میکائیل دوکا هافبک تیم سنترال مارینرز توانست از روی نقطه پنالتی دروازه تیم حریف را باز کند. در نهایت بازی با تساوی دو تیم به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۷۴ واکو مهاجم تیم میزبان برای دومین بار دروازه پاولزیک را باز کرد اما باز هم در دقیقه ۸۸ واکو توانست گل دوم تیمش را بزند و در این دیدار دبل کند. در نهایت این بازی با پیروزی نماینده چین به پایان رسید.

لیگ نخبگان آسیا؛ پیروزی نمایندگان چین در روزی که یوکوهاما مارینوس تحقیر شد

در دیگر دیدار همزمان تیم فوتبال گوانگژو اف سی و یوکوهاما مارینوس در چهارچوب لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۳:۳۰ در ورزشگاه گوانگجو برگزار شد و در نهایت با پیروزی گوانگژو اف سی به پایان رسید.

در همان دقایق ابتدایی نیمه اول آسانی هافبک تیم میزبان گل اول تیمش را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۵ برای دومین بار اوه دروازه تیم یوکوهاما مارینوس باز کرد. اما در دقیقه ۳۴ خوزه البر توانست یکی از گل‌های خورده تیمش را جبران کند و در نهایت نیمه اول با برتری نماینده چین به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۵ آسانی گل سوم تیمش را زد و در این بازی او دبل کرد اما در چند دقیقه بعد خوزه البر دوباره برای تیمش گل‌زنی کرد و اختلاف گل را به عدد یک رساند. در دقیقه ۶۹ میکلتادزه بازیکن تعویضی بعد از چند دقیقه حضور توانست برای چهارمین بار دروازه تیم میهمان را باز کند و «لی» باز هم توانست در دقیقه ۷۲ گل برای تیمش بزند تا خیال هواداران تیمش را راحت کند.

اما در سه دقیقه بعد از گل پنجم گابریل تیگرائو موفق شد برای ششمین بار دروازه تراکادو آر را باز کند. در دقیقه ۷۷ یوکوهاما مارینوس ادواردو را به زمین آورد اما با خطای که انجام داد یک دقیقه بعد از حضور خود در زمین اخراج شد. تاکوما نیشیمورا بازیکن تعویضی تیم میهمان در دقیقه ۸۵ توانست گل سوم تیمش را بزند و اختلاف گل را به عدد سه برساند.

در ثانیه‌های پایانی بازی آسانی گل هفتم تیمش را زد و در این بازی او هتریک کرد. در نهایت این بازی با برد گوانگژو اف سی به پایان رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha