۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85599349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جریمه هفت میلیارد ریالی قاچاقچی زغال بلوط در لرستان

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۱
کد خبر: 85599349
جریمه هفت میلیارد ریالی قاچاقچی زغال بلوط در لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: یک قاچاقچی زغال بلوط در استان هفت میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان، علیرضا لطفی روز سه شنبه اظهار کرد: با گزارش اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خرم آباد در بازرسی از یک منزل، محموله قاچاق زغال بلوط کشف و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پرونده این قاچاقچی در شعبه چهارم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی، تخلف محرز و متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت هفت میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم شد.

جریمه قاچاقچی ابزارآلات

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین عنوان کرد: پرونده قاچاق ابزار آلات به ارزش یک میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال در شعبه چهارم و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد رسیدگی شد.

لطفی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۶۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

وی تصریح کرد: همچنین ۸۵۰ میلیون ریال ارزش کارشناسی خودرو به جریمه اضافه و در مجموع متخلف به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha