۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۱۹
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85599477
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: دفاع مقدس بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ ایران است

همدان-ایرنا- استاندار همدان، دفاع مقدس را بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ ایران دانست و گفت:هفته دفاع مقدس یادآور ایثارگری‌ها و رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در برابر دشمنان است که اجازه ندادند حتی ذره‌ای از خاک میهن به خطر بیفتد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی سالگرد سردار شهید همدانی و رزمایش ۱۵ هزار نفری بسیجیان استان اظهار کرد: در این هفته، رزمایش "الی بیت‌المقدس" که مزین به نام شهید والامقام محمدرضا زاهدی است، با حضور ۱۵ هزار نفر از بسیجیان استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین به مناسبت نهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حاج حسین همدانی، برنامه‌های مختلفی در استان همدان برگزار می‌شود.

استاندار همدان گفت: سردار شهید حاج حسین همدانی که از پیشکسوتان ایثار و شهادت بود، نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در انقلاب اسلامی و مقابله با رژیم منحوس طاغوت و سپس در تقویت بنیه نظامی کشور نیز نقش کلیدی ایفا کرد و تا آخرین لحظات عمر پربرکت خود در خط مقدم جبهه‌ مقاومت حضور داشت.

استاندار همدان: دفاع مقدس بخش جدایی‌ناپذیر از تاریخ ایران است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حمایت و هدایت‌های استاندار همدان به خوبی انجام می‌شود.

سردار مظاهر مجیدی گفت: از حمایت و هدایت‌های ارزشمند استاندار همدان در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سپاه انصارالحسین(ع)، قدردانی دارم.

وی ادامه داد: با حمایت‌های استاندار همدان در تمام برنامه‌های عمومی‌ و ابلاغی مانند کنگره و یادواره‌های شهدا، اردوهای راهیان‌نور و راهیان پیشرفت در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

استاندار همدان اظهار کرد: با همراهی ویژه استاندار همدان امسال سهمیه اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) به ۶ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش یافت.

جلسه ستاد هماهنگی سالگرد سردار شهید همدانی و رزمایش ۱۵ هزار نفری بسیجیان با حضور استاندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان، فرمانده انتظامی استان، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای این ستاد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه ۱۶ مهر سال ۱۳۹۴ حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

پیکر این شهید والامقام عصر ۱۹ مهر ماه وارد استان شد و ۲۰ مهر ۱۳۹۴ با حضور فرمانده وقت سپاه پاسداران و شمار زیادی از فرماندهان نظامی و انتظامی، همرزمان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از اهالی استان همدان تشییع شد.

پیکر شهید همدانی به علت علاقه وی به مرحوم آیت الله موسوی امام جمعه اسبق همدان در جوار مزار آن بزرگوار به خاک سپرده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha