۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85599541
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ساختمان فضای کسب و کار در شهرک صنعتی اردبیل راه‌اندازی می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از راه‌اندازی ساختمان کسب و کار در شهرک صنعتی اردبیل خبر داد.

هاشم علایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای تکمیل این ساختمان بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال ‏اعتبار اختصاص یافته تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مجموعه به نفع کارآفرینان و شاغلان ‏در واحدهای صنعتی و تولیدی باشیم‎.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل درباره احداث پایگاه اورژانس شهرک صنعتی اردبیل هم گفت: این پایگاه با اختصاص زمین رایگان از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی و با مشارکت و همکاری واحد تولیدی اشجع باتری به عنوان خیر سلامت احداث شده است.

وی شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل را قطب تولید و صنعت استان اردبیل دانست و افزود: سرعت امدادرسانی و ارائه خدمات اولیه پزشکی به مصدومان احتمالی واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی که بیش از هشت هزار نفر در آن مشغول به کار هستند، با راه‌اندازی این مرکز افزایش یافته است.

علایی بیان کرد: این پایگاه علاوه بر امدادرسانی در شهرک صنعتی ۲ اردبیل، جاده اردبیل - نمین را که فاقد پایگاه اورژانس جاده‌ای است، زیرپوشش قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی شهرک‌های صنعتی و همچنین ضرورت احداث مراکز اورژانس در مجاورت جاده‌های بین شهری، فضای شهرک‌ها می‌‎تواند بستر مناسبی برای ارائه خدمات امدادی و پزشکی برای پوشش حوادث شهرک‌های صنعتی و جاده‌های اصلی استان فراهم کند.

علایی همچنین از احداث پست ۶۳ کیلو ولت در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل خبر داد و گفت: برای این طرح اعتباری بالغ ‏بر یک هزار میلیارد ریال هزینه شده تا منابع برق برای تامین انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی پایدار شود.

‎وی با اشاره به اجرای مدول دوم تصفیه‌خانه اردبیل اظهار کرد: مدول دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز با اعتباری بالغ بر ‏‏۷۰۰ میلیارد ریال با هدف تصفیه پساب خروجی واحدهای تولیدی اجرایی و عملیاتی شده است‎.

‎علایی همچنین به طراحی فاز ۹۵ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل اشاره کرد و گفت: طراحی و اجرای شبکه برق ۲۰ کیلو ولت و خط ۲ مدار فاز ۹۵ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل با اعتباری ‏بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اظهار کرد: در شهرک شماره ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال شبکه توزیع آب فاز ۶۰ هکتاری ‏اجرا می‌شود.

‎استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha