استاندار سمنان: اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نیست

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: نگرانی در زمینه کمبود معلم در کلاس‌های درس این استان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده وجود ندارد و مدرسه‌‎ها آماده بازگشایی در آغاز سال تحصیلی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه در دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: طبق تمهیدات اندیشیده شده در اول مهر زمان بازگشایی مدارس، هیچ کلاس درسی با فقدان معلم مواجه نخواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت سرویس مدارس، ادامه داد: انتخاب رانندگان مورد اطمینان برای تردد دانش آموزان و سرویس مدارس مورد تاکید و توجه ویژه آموزش و پرورش باشد.

وی اضافه کرد: بهسازی، زیباسازی و همچنین نظافت سرویس‌‎های بهداشتی و نمازخانه‌های مدرسه‌ها برای اول مهر غفلت نشود.

استاندار سمنان: اول مهر هیچ کلاس درسی بدون معلم نیست

استاندار سمنان تاکید کرد: خط کشی مسیر تردد دانش آموزان در معبرهای شهری و مقابل مدرسه‌ها توسط شهرداری های استان در دستور کار قرار بگیرد.

به گفته وی، متناسب با فضای ماه مهر و بازگشایی مدرسه‌ها در راستای ایجاد شور و نشاط‌افزایی در شهرها و بویژه روستاها و مناطق محروم فضاسازی شهری انجام شود.

هاشمی اظهار کرد: استقرار نیروهای انتظامی در شهرها و به ویژه مسیر تردد دانش آموزان و همجوار مدرسه‌ها با هدف ایجاد حس آرامش و امنیت برای اولیا و دانش آموزان در روز اول مهر تقویت شود.

استاندار سمنان گفت: یادواره شهدای دانش آموز استان با محوریت دانش آموزان و بهره‌گیری از ظرفیت موجود برگزار و برنامه‌ها نیز متناسب با روحیه دانش آموزی اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۳۵ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ را در یکهزار و ۱۹۸ مدرسه با پنج‌هزار و ۸۰۰ کلاس درس آغاز می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha