۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85599609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله لبنان: مقاومت برای مقابله با رژیم اشغالگر کاملاً آماده است

تهران- ایرنا- در پی تهدیدهای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر آغاز یک حمله گسترده علیه لبنان، نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنانی در پاسخ به این تهدیدها بر آمادگی کامل مقاومت اسلامی لبنان برای مقابله با رژیم اشغالگر تاکید کرد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ «علی دعموش» نایب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تاکید کرد: همه تهدیدها و بزرگنمایی‌های مبنی بر جنگ علیه لبنان، ما را نمی‌ترساند. ما از جنگ نمی‌ترسیم و مسئولیت هر حماقتی که این دشمن مرتکب شود، بر عهده اوست، زیرا می‌داند که جنگ با لبنان، تفریح نخواهد بود. به صهیونیست‌ها هشدار داده می‌شود که جنگ با لبنان، فاجعه‌ای برای این رژیم خواهد بود.

شیخ دعموش افزود: مقاومت لبنان برای مقابله با هرگونه حماقتی که دشمن صهیونیستی علیه کشور و ملت ما انجام دهد، کاملا آماده است و دشمن به خواست خداوند متعال از چنین جنگی شکست خورده بیرون خواهد آمد.

وی همچنین گفت: ما دست بسته نخواهیم نشست و از هر ابزاری که در اختیار داریم برای غلبه بر دشمن و رقم زدن پیروزی استفاده خواهیم کرد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی اخیراً تهدیدهایی مبنی بر آغاز جنگ گسترده علیه لبنان و حزب‌الله را مطرح کرده‌اند.

در همین راستا، «عبدالله بو حبیب» وزیر خارجه لبنان امروز اظهار داشت: تهدیدهای اسرائیل درخصوص قصد این رژیم برای انجام عملیات نظامی گسترده در لبنان، مسائل مربوط به بازگشت آوارگان در ۲ طرف مرز را پیچیده‌تر می‌کند.

این تهدیدها در حالی است که که مسئولان نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به شعله ور شدن آتش جنگ فراگیر در منطقه، در صورت حمله به لبنان هشدار داده‌اند.

بر خلاف ادعای مسئولان رژیم اسرائیل مبنی بر آمادگی برای جنگ با حزب الله، «عاموس هوخشتاین» فرستاده و نماینده ویژه دولت «جو بایدن» در امور لبنان به وزیر جنگ این رژیم هشدار داده است که آغاز چنین جنگی، می‌تواند به جنگ منطقه‌ای ختم شود.

سازمان رادیو تلویزیون رژیم اسرائیل اخیراً به نقل از منابع خود گزارش داد که آمریکا قصد دارد تشدید تنش در جبهه لبنان را تا بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور به تعویق بیندازد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

مقاومت اسلامی لبنان تنها راه پایان عملیات خود در شمال فلسطین را آتش بس و عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه اعلام کرده است.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha