۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85599741
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

المیادین: سفیر ایران در لبنان زخمی شد/ حال مجتبی امانی مساعد است

تهران- ایرنا- شبکه خبری المیادین از زخمی شدن سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت در نتیجه انفجار دستگاه‌های پیام رسان در لبنان خبر داد و در همین حال سفارت ایران اعلام کرد که جراحت سفیر، سطحی و حال وی مساعد است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، شبکه المیادین در این باره اعلام کرد «مجتبی امانی» سفیر ایران در بیروت بر اثر انفجار یک دستگاه پیجر پیام‌رسان زخمی شد.

المیادین اعلام کرد که جراحت مجتبی امانی، سطحی است و سفیر ایران به بیمارستان منتقل شده است.

سفارت ایران در بیروت نیز با تایید این خبر اعلام کرد: جناب آقای دکتر مجتبی امانی، سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران، دچار جراحت سطحی شده‌اند. حال عمومی سفیر، خوب است.

المیادین نیز اعلام کرد که مجتبی امانی خود دارای دستگاه پیام رسان‌ منفجر شده نیست و در نتیجه انفجار پیام رسان متعلق به یکی از همراهانش زخمی شده است.

رسانه‌ها عصر امروز از منفجر شدن چند دستگاه ارتباطی در چند منطقه لبنان خبر دادند و ادعا شده که این تجهیزات متعلق به اعضای حزب‌الله است.

شبکه الجزیره به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که چند دستگاه ارتباطی (پیجر) که ادعا می شود مربوط به اعضای حزب‌الله بوده در تعدادی از مناطق لبنان اعم از بیروت، البقاع و جنوب لبنان منفجر شده است.

یک منبع امنیتی لبنان نیز گزارش داد که صدها نفر بر اثر وقوع انفجار در نقاط مختلف لبنان زخمی شده‌اند.

در همین راستا، روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت: مشاور ارشد نتانیاهو، توئیتی که در آن به صورت تلویحی اشاره کرده اسرائیل پشت انفجارهای لبنان بوده است را حذف کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha