جشنواره انگور در ارومیه آغاز به کار کرد/ اهتمامی برای احیای سنت‌های گذشته

ارومیه- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به تلاش مدیریت شهری برای اجرای طرح های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی گفت: جشنواره انگور با هدف احیای سنت های گذشته آغاز به کار کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد خلیل پور سه شنبه شب در آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره انگور در دهکده ساحلی چی چست ارومیه افزود: شهروندان ارومیه ای لیاقت بهترین خدمات را دارند و مدیریت شهری نیز همه توان خود را برای ارائه خدمات متنوع به کار گرفته است.

وی اضافه کرد: رونق گردشگری و جذب گردشگران، ایجاد فضای با نشاط در جامعه و احیای سنت‌های گذشته در بین شهروندان از جمله نسل جوان و نوجوان از جمله اهداف برگزاری جشنواره انگور است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تاکید بر نیاز مدیریت شهری برای همراهی و حمایت مردمی گفت: همه همت مدیریت شهری در راستای ارتقای نام شهرمان در میان سایر شهرهای برجسته کشور است که در این خصوص به تعامل همه شهروندان نیازمندیم.

شهردار ارومیه هم در این آیین با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان برای بهبود زیرساخت‌های شهری اظهار کرد: مدیریت شهری برای دستیابی به اهداف بلندمدت خود، نیازمند این حمایت است.

حسین مهدی‌زاده با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در راستای توسعه شهر ارومیه افزود: برنامه ریزی برای اجرای طرح هایی در حوزه تفکیک زباله، اجرای طرح بام ارومیه در راستای توسعه گردشگری شهر و ایجاد زیرساخت‌های تفریحی و فرهنگی و همچنین توسعه عمرانی و آسفالت مناطق مختلف به ویژه محروم شهر از جمله این اقدامات است.

وی افزود: سال گذشته میزان آسفالت در معابر شهر ارومیه به بیش از یک میلیون مترمکعب رسید که امسال نیز همین هدف گذاری را داریم.

به گزارش ایرنا، جشنواره انگور ارومیه که در دهکده ساحلی چی چست آغاز شده است تا دوم مهرماه پذیرای علاقه مندان و گردشگران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha