اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در پاکدشت + فیلم

پاکدشت - ایرنا- فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت از اجرای بیش از ۳۰۰عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ غلامعلی درویش متولی عصر سه شنبه در نشست خبری در سالن جلسات سپاه حضرت ثامن الحجج(ع) شهرستان پاکدشت اظهار کرد: مجموعه برنامه های هفته دفاع مقدس با همکاری ادارات و ارگانهای مختلف در سطح شهرستان پاکدشت صورت می گیرد که گلباران و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نشست یاد یاران و تجمع رزمندگان شهرستان در راستای استفاده از راهنمایی ها و بیان خاطرات و حضور نوجوانان و جوانان در این نشست ها مدنظرما قرار گرفته است.

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در پاکدشت + فیلم

وی افزود: زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس و برگزاری یادواره ی شهدا در سطح محلات، اکران فیلم در مساجد و پارک ها و معابر شهری، راه اندازی پویش قصه خوانی و کتاب خوانی، شب شعر دفاع مقدس ، نمایشگاه دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی، تجمع گردان های کوثر و زنان حماسه ساز شهرستان ، مسابقات ورزشی و رزمایش گشت های امنیتی ثارالله، همایش روز سربازان با مشارکت نیروهای انتظامی و مجموعه پارچین، نشست با نخبگان و اجرای سرود نیز از جمله ی این برنامه هاست.

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در پاکدشت + فیلم

به گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ با حمله هوایی عراق به چند فرودگاه ایران و تعرض زمینی همزمان ارتش بعثی به شهرهای غرب و جنوب ایران، جنگ هشت ساله حکومت صدام حسین علیه ایران آغاز شد.

اجرای ۳۰۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در پاکدشت + فیلم

در نهایت جنگی که در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ توسط همه ظالمان جهان و به دست صدام بعثی به جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد، بدون دستیابی آنان به اهدافشان، در تابستان ۱۳۶۷ به پایان رسید.

۳۱ شهریورماه تا هفتم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهرستان پاکدشت با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha