۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۱۴
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85599864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیچ کلاسی در لرستان بدون معلم نخواهد بود

۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۱۴
کد خبر: 85599864
هیچ کلاسی در لرستان بدون معلم نخواهد بود

خرم آباد_ایرنا_سرپرست آموزش و پرورش لرستان با اشاره به مهیا کردن چهار هزار و۵۷۱ کلاس درس برای سال تحصیلی پیشرو گفت: با برنامه ریزی انجام شده و به خصوص بهره گرفتن از توان معلمان بازنشسته و معلمان داوطلب، هیچ کلاسی در لرستان بدون معلم نخواهدماند.

به گزارش ایرنا یونس بهاروند ایرانیا روز سه شنبه در جلسه شورای اداری و جشنواره شهید رجائی لرستان افزود : ۳۶۴ هزار و ۱۵۰ نفر دانش آموز با حضور ۱۶ هزار و ۸۷۳ معلم این استان در استانه آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز ۳۲ هزار و ۵۰۰ دانش آموز کلاس اول در مناطق مختلف لرستان سال تحصیلی را آغاز کردند افزود: ۲۸ هزار ساعت کلاس درس نیازمند معلم در استان وجود دارد که با بکارگیری معلمان بازنشسته و داوطلب سازماندهی شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش وظیفه تربیت دانش اموزان را در ۶ساحت تربیتی را برعهده دارد گفت: ساماندهی و برنامه ریزی پروژه مهر در ۹ زیرگروه پیگیری شده است.
وی با اشاره به اینکه معلم از ارکان اصلی تعلیم و تربیت است افزود: دوره تقویت صلاحیت‌های عمومی برای معلمان با سابقه کمتر از هشت سال برگزار شده است.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان همچنین با تاکید بر لزوم تجهیز ، ساخت و بهسازی فضاهای اموزشی این استان گفت: ۱۸ فضای آموزشی با ۳۳ کلاس درس در ابتدای مهر ماه تحویل دانش آموزان می شود ضمن انکه روند ساخت مدارس تا پایان سال ادامه دارد و تا پایان سال ۱۰۰ طرح اضافه خواهد شد.

وی گفت: به منظور تامین نیازها و تجهیزات آموزشی، به ارزش ۸۶۰ میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس استان خریداری شده است.

بهاروند ایرانیا افزود: ۸۶ چمن مصنوعی و پنج استخرنیز برای دانش آموزان ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha