۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۲۱
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85599888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: رفع مشکلات واحدهای تولیدی لرستان ضروری است

خرم آباد_ایرنا_استاندار لرستان در بازدید از شرکت مینو زاگرس خرم آباد و بررسی مشکلات این واحد تولیدی گفت: جاده ی ورودی و خروجی و مسائل امنیتی از جمله نیاز های این شرکت است که هماهنگی های لازم با مدیرکل راهداری و فرماندار خرم آباد برای رفع و مدیریت آنها انجام شد.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت صنایع غذایی و آشامیدنی مینو زاگرس خرم آباد بیان کرد: برای راه اندازی خط چاپ این واحد تولیدی پیگیری های لازم برای اعطای تسهیلات انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: با راه اندازی این خط جدید بیش از ۳۰ نفر به شاغلین این شرکت افزوده خواهد شد.

شفقت گفت: مدیر این شرکت همچنین خواستار راه اندازی مرکز فروش در حاشیه ی کارخانه برای دسترسی مستقیم مردم به محصولات با قیمت کارخانه هستند که در این راستا نیز هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط انجام شد.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های بزرگ شرکت مینو و برند معتبر آن به عنوان مالک این شرکت امکان توسعه و برندسازی محصولات مینوزاگرس وجود دارد و ما هم تلاش می کنیم بستر لازم را برای این امر فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا این شرکت تولیدی تا چند سال پیش قبل از حضور مجموعه مینو به دلیل مشکلات مالی تعطیل بود که در سال ۱۴۰۰ توسط مجموعه ی صنایع غذایی و آشامیدنی مینو خریداری و احیا شد.

هم اکنون خط تولید آب معدنی و چند نوع نوشیدنی آن نیز فعال و ۹۸ نفر در آن اشتغال دارند.

علاوه بر این بطری، درب و پرفورم محصولات نیز در همین شرکت تولید می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha