۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85600049
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیزات گروه ۳۳ توپخانه در کردستان کاملا بروز رسانی شده است

سنندج- ایرنا- فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان گفت: تجهیزات دفاعی ارتش به ویژه گروه ۳۳ توپخانه در استان از حالت سنتی خارج و کاملا بومی‌ و بروزرسانی شده است.

امیر سرتیپ دوم داود اطاعتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سیستم های گروه ۳۳ توپخانه در کردستان از تحرک بسیار بالایی برخوردار بوده و در کمترین زمان تجهیزات جابجا می شود.

وی با بیان اینکه سیستم توپخانه یکپارچه و بروزرسانی شده است، افزود: ارتش و گروه توپخانه ۳۳ لشکر ۲۸ کردستان در آمادگی کامل برای انجام هر ماموریتی است.

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان با بیان اینکه امروز نیروی زمینی از سلاح های پیشرفته و برد بلند و دقیق زن برخوردار است، کرد: توپخانه هزار و ۲۰۰ شهید و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

امیر اطاعتی به آمادگی گروه ۳۳ توپخانه برای کمک به مردم در حوادث غیرمترقبه اشاره کرد و گفت: ارتش در کنار نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس با تمام قدرت در برابر رژیم بعث ایستاد و حمایت مردم و مجاهدت نیروهای مسلح مانع از پیروزی دشمن در جنگ شد.

وی نقش یگان های توپخانه را در دوران دفاع مقدس بسیار مهم و حیاتی دانست و افزود: یگان توپخانه در هست سال جنگ تحمیلی ۵۰ میلیون گلوله به سمت دشمن شلیک کرد.

فرمانده گروه ۳۳ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در کردستان در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری دوره های آموزش فنی و حرفه ای برای سربازان ارتش اشاره کرد و ادامه داد: همه سربازان در یک رشته از جمله کشاورزی، مکانیک، تاسیسات، جوشکاری و رایانه دوره می بینند و بعد از دریافت گواهینامه، برای ایجاد شغل تسهیلات دریافت می کنند.

امیر اطاعتی در ادامه به برنامه های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: رژه نیروهای مسلح، غبارروبی از مزار شهدا، تجلیل از خانواده های شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و قرآنی، تجلیل از سربازان نمونه در عرصه های مختلف از جمله این برنامه هاست.

وی اشاره ای هم به خدمات ارتش به کادر و کارکنان آن داشت و اضافه کرد: کمک مالی به زوج های نابارور و ساخت مسکن از مهمترین خدماتی است که ارائه می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha