۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۰۱
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85600103
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران در فرابورس پذیرفته شد

تبریز - ایرنا - معاون مالی و اقتصادی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران اعلام کرد: شرکت توسعه صنعتی (خدمات صنعتی) گروه صنعتی تراکتورسازی ایران مراحل موردنیاز جهت‌پذیرش در فرابورس را طی کرد و موفق به اخذ تأییدیه لازم جهت‌ پذیرش شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از این شرکت صنعتی، عادل یعقوبی اضافه کرد: این مجموعه ضمن پذیرش در فرابورس نسبت به تغییر نام خود باتوجه‌ به رسالت و مسئولیت‌های جدید از شرکت خدمات صنعتی تراکتورسازی ایران به شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران اقدام کرده است.

وی با تأکید بر اینکه پذیرش در بورس امروزه یکی از مؤثرترین و بهترین روش‌ها برای رشد و توسعه است، افزود: ضمن اینکه حضور در بازار سرمایه به امنیت و شفافیت در سرمایه‌گذاری فعالیت‌های مالی ختم شده و توجه و رعایت در استفاده از منابع مالی و کنترل هزینه‌کردها را دوچندان می‌کند.

یعقوبی درباره خود شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران که قبلاً با عنوان خدمات صنعتی شناخته می‌شد، گفت: این مجموعه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های اقماری گروه تراکتورسازان، نقش مؤثری در فعالیت‌های این گروه صنعتی داشته به‌طوری که علاوه بر تأمین، تولید و توزیع انواع حاملهای انرژی موردنیاز مجتمع تراکتورسازی ایران، خدمات فنی و مهندسی، تأسیسات و تجهیزات صنعتی در داخل و خارج مجموعه تراکتورسازی ایران ارائه می‌کند.

این فعال حوزه اقتصادی با اشاره به روندی که شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی از بدو تأسیس تا به امروز طی کرده است، گفت: فعالیت‌های این مجموعه در سال‌های گذشته با انجام بیش از ۱۳۰ پروژه صنعتی در زمینه‌های تأسیسات، صنعت، ساختمان، نیرو و همچنین تولید مجموعه تجهیزات هیدرولیک تراکتور از جمله پمپ هیدرولیک، مجموعه کلاچ، تولید و مونتاژ مجموعه داشبورد انواع تراکتور نشانه‌ای از توانمندی‌های این شرکت دارد.

وی تولید ابزارآلات برشی مخصوص و استاندارد از جمله انواع‌هاب، شیپر کاتر ، انواع گیج، فیکسچر و قالب و تولید قطعات چدن و فولاد آلیاژی و قطعات ورقی تراکتور از دیگر مأموریت‌های توسعه صنعتی اعلام و عنوان کرد: باتوجه‌ به نیاز کشور به محصولات استراتژیک راه‌سازی و عمرانی، طراحی و تولید انواع ماشین‌آلات عمرانی و راه‌سازی از جمله انواع بکهو لودر نیز به فعالیت‌های این شرکت اضافه شده است.

یعقوبی ابراز امیدواری کرد همانند سایر شرکت‌های تولیدی حاضر در بازار سرمایه شاهد بازدهی، رشد، توسعه و شکوفایی هر چه بهتر شرکت توسعه صنعتی تراکتورسازی ایران در بلندمدت باشیم.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران هم‌اکنون با ۹ شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در ارومیه و کردستان، ۲ شرکت در خارج از مرزهای ایران اسلامی، بزرگ‌ترین تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور است که در حال حاضر ۹۹ درصد نیاز کشاورزان کشور به انواع تراکتور را تأمین و سال گذشته با ۴۱ میلیون دلار ارزآوری از محل صادرات انواع تراکتور، موتور و قطعات ریخته برای کشور توانسته نقش قابل‌توجهی در صنعت و اقتصاد کشور ایفا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha