ضرورت توسعه فرهنگ استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در پایتخت

تهران بزرگ - ایرنا - مدیر کل امنیتی استانداری تهران بر ضرورت توسعه فرهنگ استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا نیازمند برنامه ریزی‌های دقیق و صحیح هستیم.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری تهران، سید کمال سادات در جلسه کمیسیون انرژی و کالاهای اساسی شورای تامین استان تهران با تاکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم جهت تامین انرژی مورد نیاز برای فصل سرما، اظهار کرد: باید شرایط و زیر ساخت‌ها را به گونه‌ای فراهم کنیم تا شهروندان در فصول سرد سال در آسایش کامل بوده و دغدغه‌ای بابت تامین انرژی مورد نیاز خود نداشته باشند.

وی برنامه ریزی و حرکت به سمت استفاده از انرژی‌ها نو و تجدید پذیر را اقدامی راهبردی و مناسب دانست و افزود: با توجه به ظرفیت مطلوب و مناسب انرژی‌های تجدید پذیر در کشور، می‌توان با گام برداشتن در این مسیر در جهت اهداف توسعه پایدار نیز حرکت کرد.

سادات با بیان اینکه همه ما در برابر آیندگان مسوول هستیم، اضافه کرد: همه افراد جامعه ملزم به اصلاح الگوی مصرف هستند و با فرهنگ سازی درست، به‌ تدریج این رویکرد در جامعه نهادینه و به رفتاری پایدار و سرانجام به فرهنگی در همه عرصه‌های مصرف تبدیل می‌شود.

مشاور استاندار تهران ادامه داد: رعایت الگوی مصرف می‌تواند کشور را در مسیر رشد بهتری در امر تامین انرژی بخش‌های صنعتی، تجاری و خانگی قرار دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha