۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85600266
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت‌نام ۳ هزار دانش‌آموز اسلامشهری در سامانه سرویس مدارس

اسلامشهر - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اسلامشهر از ثبت نام سه‌هزار دانش‌آموز اسلامشهری در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) سرویس مدارس خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین گلیج روز چهارشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ساماندهی سرویس های مدارس یکی از مهمترین موضوعاتی بود که در سال تحصیلی جدید، موجب دلگرمی و اطمینان خاطر والدین شده است.

وی ثبت نام تعداد بالای دانش آموزان در این سامانه را برگرفته از دریافت کارت فعالیت مجاز سرویس مدارس با گواهی های عدم سوء پیشینه، عدم اعتیاد (مواد روانگردان، مواد مخدر) استعلام گواهینامه که از تاریخ صدور سه سال گذشته باشد، بر شمرد و افزود: تمامی رانندگان باید دارای تحصیلات و دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین خودروها باید با ظرفیت چهار نفر به بالا بوده و به کمربند ایمنی، کمک‌های اولیه و کپسول اطفای حریق مجهز باشند، معاینه فنی و بیمه نامه شخص ثالث داشته و به مشخصه‌های ممیزه ویژه حمل و نقل دانش‌آموزی منطبق با

ضوابط مصوب اعلامی شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از جمله بر چسب شناسایی، کارت فعالیت مجاز راننده و تابلو بالا سری با آرم شرکت و سازمان مجهز باشند.

وی خاطرنشان کرد: نرخ مصوب ماهیانه سرویس مدارس ماهانه برای مسافت پنج کیلومتر رفت و برگشت، ۹ میلیون ریال سواری، هفت میلیون و ۸۲۰ هزار ریال ون، ۶ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال مینی بوس و اتوبوس پنج میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

گلیج از اولیا دانش آموزان خواست شکایات خود را با شماره تماس بازرسی ۵۶۳۴۴۴۴۰ ثبت و یا به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۳۱۳ ارسال کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha