افسر ارشد صهیونیست: انفجار پیجرها در لبنان نمی‌تواند امنیت اسرائیل را تقویت کند

تهران-ایرنا- یک افسر صهیونیست تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی علیه لبنانی ها از طریق منفجر کردن دستگاه های ارتباطی (پیجر) نمی تواند امنیت این رژیم را تقویت کند و صهیونیست های آواره را به خانه های خود در شمال فلسطین اشغالی بازگرداند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «رونین برگمان» کارشناس رژیم صهیونیستی در امور امنیتی و راهبردی به نقل از یک افسر عالی رتبه ارتش این رژیم گفت: عملیات روز گذشته علیه حزب الله در تقویت امنیت (رژیم) اسرائیل سهیم نخواهد بود.

وی تاکید کرد: مساله مهم بازگرداندن ده‌ها هزار اسرائیلی (صهیونیست آواره) به شمال (فلسطین اشغالی) است که از این منطقه رفته اند و تا این لحظه، راهبرد روشنی نمی بینم که عملیات روز گذشته را با تحقق این هدف پیوند دهد.

رژیم صهیونیستی دیروز سه شنبه در اقدامی جنایتکارانه تعدادی از دستگاه های دریافت پیام (پیجر) در لبنان را منفجر کرد.

حزب الله لبنان دیروز سه شنبه در بیانیه خود اعلام کرد: حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، «به شکل مبهمی منفجر شدند» . ‌

منابع خبری گزارش دادند که درپی این جنایت ۱۱ نفر در لبنان شهید و چهار هزار نفر دیگر زخمی شدند. وزیر بهداشت لبنان صبح امروز چهارشنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد که هم اکنون حدود ۳ هزار مجروح در بیمارستان های لبنان هستند.

حزب الله لبنان صبح امروز چهارشنبه در آخرین بیانیه خود با تاکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی عزم نیروهای مقاومت برای جهاد را دوچندان می کند، اعلام کرد که رژیم اشغالگر، به خاطر این جنایت تاوان سختی خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha