معاون علمی رئیس‌جمهور از پارک علم‌وفناوری دانشگاه امام حسین (ع) بازدید کرد

تهران- ایرنا- معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور از پارک علم و فناوری دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید کرد.

به گزارش گروه علمی ایرنا از وزارت علوم، حسین افشین، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور با حضور در شهرک علمی تحقیقاتی شهید سلیمانی از بخش‌های مختلف پارک علم و فناوری دانشگاه جامع امام حسین بازدید و با توانمندی‌های دانشگاه در حوزه علم و فناوری آشنا شد.

در این بازدید محمدرضا حسنی آهنگر، رئیس دانشگاه جامع امام حسین نیز وی را همراهی کرد.

افشین از ساختمان مرکزی، آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های مستقر و پردیس فناوری‌های شهرک علمی تحقیقاتی شهید سلیمانی بازدید کرده و در پایان این بازدید در جلسه بررسی مسایل پیش‌روی شهرک علمی تحقیقاتی ضمن بیان مواردی بر تلاش دولت در رشد و پویایی پارک‌های علم و فناوری تاکید کرد.

پارک علم و فناوری دانشگاه جامع امام حسین (ع) سازمانی به دنبال ارتقای فرهنگ و نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت‌های حاضر در پارک و موسسه‌های متکی بر علم و دانش است. از اینرو برای دستیابی به این هدف، پارک جریان دانش و فناوری را در میان دانشگاه‌ها، موسسه‌های تحقیق و توسعه، شرکت‌های خصوصی و بازار به حرکت انداخته و مدیریت می‌کند و رشد شرکت‌های متکی بر نوآوری را از طریق مراکز رشد و فرآیندهای زایشی تسهیل می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha