۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85600665
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: همگرایی دستگاه‌های قضایی استان افزایش یافته است

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان، با اشاره به اینکه افتتاح مرکز بازتوانی ماده ۱۶ استان یک نماد موفق همگرایی در سطح استان است گفت: این همگرایی طی یک و نیم سال گذشته از سوی دستگاه قضایی استان در پیشبرد کارها بیش از گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی با بیان اینکه بخشی از این پروژه افتتاح شد و مابقی نیز نیاز به کار بیشتری دارد، افزود: این اقدام با همگرایی و تعامل هرچه بیشتر دستگاه های متولی رخ داد.

وی با بیان اینکه به عنوان مسوول اجرایی استان بارها، از نبود همگرایی ها سخن گفته ام، اظهار داشت: تعامل،‌ هم افزایی و همگرایی لازمه رسیدن به اهداف اصلی و بالادستی است.

افشارچی با تاکید بر اینکه به طور معمول این مجموعه برای خود اهدافی را متصور است، ادامه داد: اتفاقی که در این پروژه خاص رخ داد نه تنها حاصل همگرایی درون قوه اجرایی بلکه اقدامات فرا قوه‌ای بود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان پیگیر و کمک حال مسوولان اجرایی در طرح های مختلف بود، گفت: اگر این طرح ( مرکز بازتوانی) به صورت دولتی تعریف می شد، بسیار زمان بر بود که در این میان هدر رفت اعتبارات دولتی را نیز شاهد می شدیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه اقدامات لازم در اجرای این طرح بی نظیر بود، تصریح کرد: زمین مورد نیاز این طرح به میزان ۲۲ هکتار از سوی جهاد کشاورزی تخصیص داده شد که اقدامی مهم در انجام کارهای مختلف به ویژه بازپروری معتادان است.

وی با اشاره به اینکه گاز رسانی مرکز بازتوانی با همکاری شرکت گاز و بدون دریافت مبلغی انجام گرفت افزود: تمامی اقدامات دستگاه های زیر ساختی نیز با همراهی شرکت های خدمات رسان به همین شکل صورت گرفته است.

افشارچی با بیان اینکه اموال مورد نیاز طرح نیز با رایزنی ها تامین شد اظهار داشت: با مشارکت بخش خصوصی نیز هزینه چند میلیاردی صرف شد که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه همدلی و همگرایی مولفه های مهم در به ثمر نشستن مرکز بازتوانی استان بود، گفت: با تکمیل این طرح به طور قطع چهره شهر متفاوت خواهد شد.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: گام بعدی ایجاد بازپروری و انجام برنامه هایی نظیر کارگاه های فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال برای گروه های هدف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha