میرزازاده: هدفمان همیشه قهرمانی و شاد کردن دل مردم است

تهران- ایرنا- دارنده مدال برنز وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک پاریس گفت: همیشه هدفمان قهرمانی در میادین مختلف و شاد کردن دل مردم است و البته پیگیری‌ و احقاق حقوق ورزشکاران نیز به دوش فدراسیون است.

به گزارش ایرنا؛ امین میرزازاده روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی فدراسیون کشتی و تجلیل از مدال‌آوران سال ۱۴۰۳ در رقابت‌های المپیک و جهانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این مراسم که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر ورزش و سایر مسئولان برگزار شد جای تشکر و قدردانی دارد. البته هنوز عرقمان خشک نشده از فدراسیون کشتی پاداش خود را دریافت کردیم.

دارنده مدال طلای پیکارهای جهانی ۲۰۲۳ بلگراد افزود: فدراسیون کشتی تمام زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرده و نتایج خوب کشتی نیز بیانگر آن است که کارها در مسیر درستی قرار گرفته است و هر چه این زیر ساخت‌ها بیشتر شود ورزشکاران بدون دغدغه فعالیت ورزشی خود را پیگیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: علیرضا دبیر در این مراسم بیان کردند که ۲ فدراسیون داریم؛ کشتی آزاد و فرنگی. اگر به اعزام‌ها و کارهای زیر ساختی توجه کنیم متوجه می‌شویم این فعالیت‌ها سنگین است. امیدواریم بتوانیم خودمان را برای رقابت‌های جهانی و المپیک ۲۰۲۸ آماده کنیم.

دارنده نشان طلای جهان نیز بیان کرد: ما هدفمان همیشه قهرمانی و شاد کردن دل مردم کشورمان خواهد بود و دیگر موارد را در این مسیر فدراسیون پیگیری می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha