۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸
کد خبر: 85600868
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه دایمی استاندارد یزد افتتاح شد

۲۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۸
کد خبر: 85600868
نمایشگاه دایمی استاندارد یزد افتتاح شد

یزد _ ایرنا _نمایشگاه دایمی و آموزشی ترویجی استاندارد، روز چهارشنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی در محل اداره کل استاندارد استان یزد افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، مدیرکل استاندارد استان یزد در این مراسم گفت: پرواضح است که کودکان و نوجوانان نقش مهمی در ترسیم آینده کشور داشته و افزایش آگاهی ایشان از نقش استانداردها در جامعه و کیفیت کالاها و خدمات، علاوه بر تربیت یک نسل آگاه به موضوعات استاندارد، زمینه ساز نقش آفرینی ایشان به عنوان افراد آگاه به استاندارد در عرصه تولید با کیفیت و ارتقاء فناوری ها می باشد.
"حمید مطهری افزود: ایجاد، تقویت و نهادینه سازی فرهنگ استاندارد در میان کودکان و نوجوانان به عنوان قشر مستعد تاثیرپذیر و همچنین تاثیر گذار در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار ومسئولیت سیاستگذاران ومجریان امور را چندین برابر می کند.
وی ادامه داد:در این راستا تاکنون به طور متوسط سالانه حدود چهارهزار دانش آموز در مقاطع پیش دبستانی و دبستان از اداره کل استاندارداستان یزدبازدید داشته و با مقوله استاندارد آشنا شده اند که برنامه داریم با فعالیت این نمایشگاه، این آمار را به عدد ۱۵ هزاردرسال برسانیم.
مدیرکل استاندارد استان یزدگفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و تاثیرگذاری بیشتر، نمایشگاه آموزشی، ترویجی با مشارکت برخی واحدهای تولیدی نمونه استان، با تلاش بی شائبه همکاران واحد آموزش و ترویج و همکاری واحدهای تولیدی استان در محل این اداره کل افتتاح شد.

وی تصریح کرد :تا دانش آموزان در این نمایشگاه بتوانند در کنار آشنایی با مباحث استاندارد از نزدیک با بازی و سرگرمی ومشاهده و لمس موارد، با استاندارد و برخی کالاهای استاندارد آشنا شوند.

این مسئول تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه داران متناسب با محصول تولیدی خود، بازی ها و سرگرمی های کاربردی را برای دانش آموزان در نظر گرفته اند، به طوری که دانش آموز بتواند در محیط نمایشگاهی با کاربرد محصولات و تفاوت کالاهای با کیفیت و بی کیفیت آشنا شود.
مطهری گفت:امید آنکه با افزایش آگاهی آینده سازان این مملکت در آینده ای نه چندان دور شاهد درخشش نام و برند محصولات ایرانی و خصوصا استان یزد در جهان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha