سیستان و بلوچستان مدعی معرفی مدل مدیریتی جدیدی به نظام مدیریتی کشور است

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان مدعی معرفی مدل مدیریتی جدیدی به نظام مدیریتی کشور است گفت: مدل مدیریتی استان امت واحده است به طوریکه شیعه و سنی در کنار هم برای توسعه این نقطه از ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا، رضا شریفی روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: سیستان و بلوچستان روزهای، ماه‌ها و سال‌های سخت و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون فضای متفاوتی در سیستان و بلوچستان حاکم است چرا که توسعه این استان اولویت اول مسوولان دولت است و قرار نیست پس از هر درگیری که دشمنان در منطقه به وجود می آورند مجددا اشتباهات چند دهه قبل را تکرار کرد و از توسعه استان عقب بمانیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شیعه و سنی در کنار هم می‌توانند استان را بسازند که خوشبختانه در حال حاضر در یک هفته اخیر یک جوان شیعه و یک جوان سنی برای خدمت به پایتخت فرستاده شدند.

وی ادامه داد: شیعه و سنی سیستان و بلوچستان اکنون با یکدیگر منسجم شدند و به هویت ملی و این استان حس تعلق دارند.

شریفی یادآور شد: در حال حاضر شاهد انسجام خوبی در بین مدیران سیستان و بلوچستان هستیم و سعی می کنیم با استفاده از تجریبات ریش سفیدان و معتمدین مسائل استان را حل کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha