۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبر: 85601234
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ هکتار از اراضی ملی فاریاب رفع تصرف شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۲۹
کد خبر: 85601234
۸۰ هکتار از اراضی ملی فاریاب رفع تصرف شد

کرمان - ایرنا - رییس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از رفع تصرف ۸۰ هکتار از اراضی ملی طی رسیدگی و صدور حکم در پنج فقره پرونده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، ایمان محمدی روز پنجشنبه گفت: با توجه به تاکیدات رییس قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از تصرف اراضی ملی، برنامه های مستمر در راستای پیشگیری و برخورد با تصرفات اراضی ملی درحال پیگیری است.

این مقام قضایی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۸۰۰ هزار متر مربع از اراضی ملی شهرستان فاریاب با همکاری و هماهنگی بین دستگاههای متولی رفع تصرف و به بیت المال برگشت داده شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی فاریاب با همکاری سایر دستگاهها و نهادهای متولی این امر، عزم جدی در مدیریت وضعیت از هم گسیخته تصرفات اراضی ملی و تغییر کاربری های غیرمجاز در سال جاری را خواهد داشت.

وی ادامه داد: دادگستری فاریاب به دنبال شناسایی و برخورد قاطع با افرادی است که به صورت گسترده دست به تصرف اراضی ملی یا تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغی می زنند و از این طریق کسب منفعت کرده و صاحب سرمایه می شوند.

این مقام قضایی هشدار داد: برخی افراد تصور نکنند نظارتی بر فعالیت افراد سودجو و زمین خوار وجود ندارد بلکه دستگاه قضایی با حمایت و پشتیبانی مردمی و عزمی راسخ با اینگونه رفتارهای خارج از قانون برخورد خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha