۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبر: 85601279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰۰ سالن در کشور اقتصاد سینما را تقویت کرده است +فیلم

جیرفت- ایرنا- معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی گفت: اعتقاد داشتیم در حوزه زیرساخت باید فعالیت کنیم و اکنون حدود ۹۰۰ سالن سینما در کشور فعالیت می کند که به اقتصاد بسیار خوبی در سینماهای کشور تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، محمد خزاعی شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم جشن مهر سینما در رودبارجنوب و در جمع اهالی رسانه اظهار امیدواری کرد که این توسعه ادامه پیدا کند و شاهد افتتاح سالن های استانداردتر در کشور باشیم.

وی افزود: در این دولت تعداد سالن های سینما به‌شدت افزایش پیدا کرد و قولی که به مردم سراسر کشور به ویژه در مناطق کم‌برخوردار فرهنگی از لحاظ تجهیزات و امکانات دادیم، توسعه سالن های سینما بود.

خزاعی ادامه داد: در یک سال شاهد ۵۶ درصد رشد و توسعه زیرساخت در جنوب کرمان بودیم و ۲ سالن دیگر به‌زودی در این منطقه افتتاح می شود.

رییس سازمان سینمایی بیان کرد: تاسیس سینمای جوانان در جنوب کرمان از درخواست های هنرمندان بود و مجوزهای لازم صادر شده که منتظر فراهم شدن زیرساخت ها هستیم.

وی در مورد تعطیلی سینما شوباد کهنوج نیز گفت: مباحثی در خود شهرستان مطرح است و مربوط به سازمان سینمایی کشور نمی شود اما خواهش کردم مشکلات و مباحث برطرف و وقتی فضا آماده است مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

خزاعی اضافه کرد: هیچ مشکلی برای راه اندازی سالن سینما نداریم، شهردار و نماینده مردم اهتمام ویژه داشته باشند تا راه‌اندازی شود و هر کمکی هم لازم باشد به شهرداری خواهیم کرد.

مراسم افتتاح سالن سینما در رودبارجنوب و جشن مهر سینما را در لینک زیر ببینید:

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha