۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85601457
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۶ زندانی در خراسان جنوبی آزاد شدند

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۸
کد خبر: 85601457
۵۶ زندانی در خراسان جنوبی آزاد شدند

بیرجند- ایرنا- مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران و ستاد دیه ۵۶ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شدند که بیشترین آمار مربوط به مهریه است.

غلامرضا حسین‌پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد به خاطر جرایم غیر عمد و بدهی مالی همچون مهریه، نفقه و یا دیه در زندان‌های استان به سر می‌بردند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۵۱ نفر مرد و پنج نفر زن بوده‌اند اظهار کرد: مبلغ کل بدهی این زندانیان آزاد شده حدود ۹۸۳ میلیارد و ۲۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بوده است که از این مبلغ ۳۴۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال شاکیان گذشت کردند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه کمک ستاد دیه استان و کشور، صندوق تامین خسارت های بدنی، کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و سایر نهادها هم در تامین این بدهی نقش داشته‌اند گفت: اکنون ۵۲ نفر زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط در زندان‌های استان وجود دارد که ۲۳ نفر بدهکار مالی و ۲۹ نفر مهریه هستند.

وی تاکید کرد: برای آزادی این تعداد زندانی جرایم غیر عمد ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است که امیدواریم با کمک خیران این رقم هم تامین شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha