۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85601485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به سربازان در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری به ایجاد اشتغال سربازان منقضی خدمت در استان اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مهدی جعفری روز پنجشنبه در ششمین جلسه کار گروه مهارت تا اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح استان افزود: امسال به منظور افزایش رشد شخصیتی و مهارت آموزی سربازان منقضی خدمت، خدمات ویژه‌ای توسط دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: برای هر یک از پنج بانک سپه، رسالت، مهر ایران، صادرات و پاسارگاد استان سهمیه‌ای در این خصوص پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه در این خصوص به آن تأکید داریم، این است که در حوزه اشتغال سربازان منقضی خدمت استان، باید همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به وظیفه خود عمل کنند.

وی اظهار کرد: ۱۸ دستگاه عضو این کارگروه هستند که در جلسه امروز احکام خود را دریافت کردند و مسئولیت دبیرخانه این کارگروه هم بر عهده ناجا است.

جعفری گفت: آبان ماه سال جاری گروهی از ستاد مهارت و آموزش نیروهای مسلح کشور برای بررسی عملکرد دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی به استان خواهند آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha