۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85601560
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۷ شهید در انفجارهای لبنان/ ممنوعیت ورود «پیجر» به فرودگاه رفیق حریری بیروت

تهران- ایرنا- وزیر بهداشت لبنان در حالی آمار جدیدی از شهدای ناشی از انفجار سیستم های ارتباطی به دست صهیونیستها اعلام کرد که هواپیمایی لبنان نیز طی بخشنامه ای ورود «پیچر» را به داخل هواپیما ممنوع کرد.

به گزارش امروز پنجشنبه ایرنا به نقل از النشره، هواپیمایی لبنان طی بخشنامه ای از همه شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه رفیق حریری بیروت خواست که مانع از ورود هرگونه دستگاه پیچر یا واکی تاکی به داخل هواپیما شوند.

در این بخشنامه آمده است: از همه شرکت های هواپیمایی فعال در فرودگاه رفیق حریری بیروت درخواست می شود که به اطلاع مسافران این فرودگاه برسانند که تا اطلاع ثانوی حمل هرگونه دستگاه «پیجر یا واکی تاکی» به داخل هواپیما چه در داخل چمدان یا کیف دستی و نیز در قسمت بار ممنوع است و در غیر این صورت بلافاصله این دستگاهها از سوی ماموران امنیتی فرودگاه مصادره و ضبط خواهد شد.

از سوی دیگر، فراس الابیض وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که شمار شهدای ناشی از انفجار سیستم های ارتباطی در لبنان به ۳۷ نفر رسیده است.

وی تصریح کرد: در حملات رژیم صهیونیستی در لبنان در روز سه شنبه ۲۵ نفر و در حملات این رژیم در روز چهارشنبه ۱۲ نفر شهید شدند.

وزیر بهداشت لبنان گفت: در حملات دیروز چهارشنبه ۶۰۸ شهروند لبنانی نیز زخمی شدند.

به گفته وی، در حملات یک روز قبل یعنی روز سه شنبه رژیم صهیونیستی در لبنان نیز دو هزار و ۳۲۳ نفر زخمی و به بیمارستان ها منتقل شدند و ۲۲۶ نفر از آنها همچنان در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وزیر بهداشت لبنان گفت: وضعیت یکهزار و ۳۴۳ نفر از زخمی های حملات رژیم صهیونیستی در لبنان متوسط یا وخیم است.

وی افزود: شاهد همبستگی قوی میان ملت لبنان در جریان انفجارهای ناشی از سیستم ارتباطی بودیم.

به گزارش ایرنا، حزب الله لبنان روز سه شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ در بیانیه ای اعلام کرد: حدود ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز سه‌شنبه تعدادی از دستگاه‌های دریافت پیام (پیجر) که توسط تعدادی از کارگران واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله مورد استفاده قرار گرفته بود، به شکل مبهمی منفجر شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha