۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85601595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار : زیرساخت های البرز  برای مدیریت بحران تقویت شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به وضعیت جغرافیایی و جمعیتی این استان گفت: زیرساخت های البرز برای مدیریت بحران و بلایای طبیعی باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا،" مجتبی عبداللهی" روز پنجشنبه در نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: بر این اساس باید زیرساخت های استان به ویژه در محله های ۶۷ گانه هدف قرارگاه اجتماعی برای مواجهه با بحران و بلایای طبیعی همچون سیل و زلزله، تقویت شود.

استاندار البرز گفت: اهالی تمام محله‌های هدف باید از برنامه های شهرداری ها در محله های خود مطلع شوند که نصب بنر و اطلاع رسانی به طرق مختلف ضرورت دارد.

وی افزود: استان البرز به عنوان مبتکر قرارگاه اجتماعی در کشور، الگو شد و اکنون تحت عنوان استان برتر کشور برای شرکت در نمایشگاه دستاوردهای محلات ۲۰۲۰ در شهر آفتاب تهران به مدت ۱۰ روز از دهم مهرماه سال جاری حضور خواهد یافت.

استاندار البرز ادامه داد: قرارگاه اجتماعی البرز دستاوردهای قابل توجه و موثری را در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی رقم زده که می تواند در این نمایشگاه ارایه دهد.

عبداللهی گفت: ضرورت و مصوبه این قرارگاه بهره گیری شهرداری ها از درآمدهای حاصل از ارزش افزوده در مسیر عمران و آبادانی شهرها است که روند تحقق آن باید مورد نظارت فرمانداران قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت فعالیت و ارتباط مدیران خانه محله ها با مدیران استان و حساسیت شناسایی موضوعات و مسائل محله ها، ضرورت دارد در انتخاب این افراد با مشارکت مردم بازنگری شود.

استاندار البرز گفت: مدیران خانه محله ها باید افرادی توانمند و مورد وثوق مردم باشند تا با برقراری ارتباط درست بین مردم و مدیران در راستای حل مشکلات موثر واقع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha