۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85601603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در اصفهان اعلام شد

اصفهان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری مراسم رژه ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس در این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع روز پنجشنبه افزود: این محدودیت‌ها بمنظور رفاه حال شهروندان و تسهیل تردد در مسیرهای جایگزین توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان اعمال می‌شود.
وی اظهار داشت: بر این اساس از ساعت یک بامداد روز ۳۱ شهریور توقف و پارک هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان‌های آزادگان، امام سجاد(ع) و روبه‌روی گلستان شهدا ممنوع است.
رییس پلیس راهور اصفهان هشدار داد: در صورت توقف هرگونه وسیله نقلیه شامل خودرو و موتورسیکلت در مسیرهای یاد شده، این وسایل توسط یدک کش به خیابان‌های مجاور انتقال داده خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از ساعت ۶صبح تردد و توقف تمام وسایل نقلیه در معابر منتهی به محل برگزاری مراسم در گلستان شهدا از سمت خروجی شماره یک و ۲ بزرگراه همت، تقاطع امام سجاد(ع)- سپهسالار، میدان شهید لاوی تقاطع های سعادت آباد- فرایبورگ، شیخ صدوق -سعادت‌آباد و همچنین تقاطع فیض-رحیم ارباب به سمت میدان بسیج ممنوع خواهد بود.
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ممنوعیت ترددهای اعلامی برای کلیه وسایل نقلیه بوده و ورود موتورسیکلت‌ها نیز به محدوده طرح ترافیکی، خط قرمز پلیس است.
وی از رانندگان و راکبان وسایل نقلیه خواست تا برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم و رفاه حال سایر شهروندان از مسیرهای جایگزین در خیابان‌های اطراف شامل میر، آبشار و شیخ صدوق استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha