۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85601705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توقف عملیات عمرانی معابر شهرهای البرز در نیمه اول مهر ماه

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از توقف عملیات عمرانی دستگاه‌های عمرانی با هدف روان سازی ترافیک در آغاز سال تحصیلی جدید در نیمه اول مهر ماه در شهرهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "احمد افضلی" روز پنجشنبه در نشست آمادگی برای بازگشایی مدارس استان البرز افزود: بر این اساس عملیات عمرانی در سطح شهر ها و معابر استان البرز متوقف شد.

وی بیان کرد: برای تسهیلگری در عبور مرور و تردد ، شهرداری کرج از طریق بنر، جهت اعلام تغییر مسیر به رانندگان و استفاده از سایر معابر جایگزین اقدام کند.

افضلی گفت: به منظور کاهش گره های ترافیکی و سهولت در تردد درمسیر های بلوار موذن ، میدان جمهوری و فلکه اول رجایی شهر، اطلاع رسانی لازم نیز صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز افزود: یکی از مصوبات مهم این نشست، همکاری بین شهرداری کرج و فردیس با پلیس راهور بود که بر اساس آن مقرر شد خودرو های گشت شهرداری نسبت به تامین خودرو به پلیس راهور بدین شرح که گشت های مشترک با حضور پلیس راهور صورت پذیرد، اقدام کند.

وی در خصوص سرویس مدارس و الزام ثبت نام والدین از طریق سامانه سپند اضافه کرد: ۵۳۰ دانش آموز در استان البرز در حال علم آموزی هستند که از این تعداد حدود ۲۹۰ نفر به کرج و ۹۰ نفر به شهرستان فردیس تعلق دارند.

افضلی با اعلام اینکه طبق آخرین آمار واصله، ۲۹ هزار نفر از کرج و چهار هزار و ۵۰۰ نفر از فردیس در این سامانه ثبت نام کرده اند گفت: سامانه سپند در راستای حفظ آرامش والدین و امنیت دانش آموزان و سهولت حمل و نقل آنان ایجاد شده که والدین با ثبت نام در آن سامانه می توانند از سرویس های مختلف مدارس مطلع شده و در سرویس مورد نظر خود ثبت نام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha