توزیع ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین خانواده زندانیان شهرستان ملارد+ فیلم

ملارد - ایرنا - رئیس انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ملارد از توزیع ۵۰۰ بسته اقلام آموزشی و نوشت افزار در بین خانواده زندانیان این شهرستان خبر داد.

نبی‌الله قاسم‌زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام همزمان با بازگشائی مدارس و خجسته ایام ولادت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت و هفته دفاع مقدس انجام گرفت که ارزش هر یک از این بسته‌ها حدود ۱۲ میلیون ریال می‌باشد که به همت و کمک خیرین و نیکوکاران ملاردی تهیه و طی این هفته به خانواده زندانیان تقدیم شد.
وی افزود: از این تعداد ۲۸۰ دانش آموز دختر و ۲۴۰ دانش آموز پسر هستند که برای آنها بسته های کمک آموزشی و انواع نوشت افزار در سه مقطع تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم تدارک دیده شده است.
این مسئول در ادامه ضمن سپاس از حمایت‌های دادستان ، رئیس دادگستری و هیئت امنای انجمن حمایت از زندانیان ملارد از آمادگی این انجمن برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین و نیکوکاران در حمایت از خانواده زندانیان خبر داد

قاسم زاده اعلام کرد: علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن ۶۵۱۱۴۶۹۱ با این انجمن در ارتباط باشند.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha