۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85601749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه اسلامشهر: نقش مردم دربزرگداشت هفته دفاع مقدس بی بدیل است

اسلامشهر - ایرنا - سرهنگ یدالله سلیمانی فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، نقش مردم در بزرگداشت این هفته را موثر و بی بدیل عنوان کرد .

به گزارش ایرنا یدالله سلیمانی رو پنجشنبه در نشست با خبرنگاران ، بازتاب مطالبات به حق مردم و پیگیری آن ها از مسئولان را یکی از وظایف اصلی خبرنگاران برشمرد و رسانه ها را وجدان بیدار جامعه دانست .

وی در ادامه تصریح کرد: باتوجه به قرار گیری در یک جنگ ترکیبی، نقش خبرنگاران در امید بخشی و شادی آفرینی در جامعه بی همتا است.

وی بااشاره به این که رسانه ها توانایی کاهش شکاف بین نسلی را دارند، اظهار کرد: از نکات مهمی که خبرنگاران و رسانه ها می توانند به آن بپردازند تبیین"سبک زندگی" است.

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر هفته دفاع مقدس را برای مردم دانست و در ادامه شعار هفته دفاع مقدس سال جاری را" ما در راه فتح قله ایم" برشمرد و گفت: برنامه های دفاع مقدس در اسلامشهر بر پایه تصمیم سازی مردمی، مشارکت مردمی و مجموعا در راستای امید آفرینی و نشاط جامعه تدوین شده است.

سلیمانی درباره عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس در اسلامشهر اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ برنامه در نظر گرفته شده است که برگزاری اردوهای جهادی مثل: اردوهای پزشکی، بازسازی منازل محرومین، بانشاط سازی محله های کم برخوردار حاشیه شهر، اجرا و راه اندازی کاروان مقاومت برای یاد آوری روزهای دفاع مقدس، برگزاری مراسم های " یادیاران و سلام رزمندگان" ، دیدار از ۳۱۳ نفر از خانواده های شهدا و رزمندگان، برگزاری مراسم صبح گاه مشترک، تقدیر از بانوان و نقش آنان در دوران دفاع مقدس، برگزاری مراسم یادواره شهدا و آبروی محله با مشارکت مردم، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی راهیان پیشرفت و...از جمله برنامه های دفاع مقدس در اسلامشهر هستند.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha