مناطق عملیاتی خوزستان یادآور مقاومت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است

اهواز - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: حضور در یادمان شهدا و مناطق عملیاتی خوزستان یادآور ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایرنا ، سرتیپ دوم پاسدار رمضان ابراهیمی آتانی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یادمان بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این بیمارستان یکی از فضاهای درمانی و مقدسی است که تعداد زیادی از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس در آن حضور داشته و تعدادی از دلاور مردان ایران اسلامی به شهادت رسیده و تعداد زیادی از مجروحان نیز درمان شدند.

وی افزود: برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در این محل، یادمانی احداث شده که یاد و خاطره این شهدای گرانقدر و ارزش های دفاع مقدس، همچنان زنده نگه‌ داشته شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه گفت: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس همایشی با حضور مسئولان دفاتر ۱۰ گانه قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه در اهواز برگزار و پس از آن مسئولان قرارگاه‌ها از مناطق عملیاتی استان خوزستان بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در بازدید از مناطق عملیاتی، راویان دفاع مقدس در زمینه موقعیت این مناطق در جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان اسلام توضیحاتی را به مسئولان قرارگاه‌ها ارائه دادند.

سرتیپ دوم پاسدار آتانی گفت: مسئولان دفاتر ۱۰ گانه قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه در این بازدید ضمن آشنایی هرچه‌ بیشتر با مناطق عملیاتی، در زمینه اهداف تبلیغاتی خود برای مناطق مختلف کشور نیز اطلاعات لازم را کسب کردند.

به گزارش ایرنا ، هفته دفاع مقدس در تقویم جمهوری اسلامی ایران به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود و از ۳۱ شهریور تا ششم مهرماه ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha