۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۴۷
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85601771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد دانش‌آموزان دزفول با اتوبوس‌های شهری در هفته اول مهر رایگان است

دزفول-ایرنا- معاون امور شهری شهرداری دزفول گفت: تردد دانش‌آموزان از طریق اتوبوس‌های شهرداری در هفته اول مهرماه رایگان است.

هادی حلیم‌زاده روز پنجشنبه در گفت ‌گوی رسانه‌ای بیان کرد: برنامه‌ریزی تمام واحدهای شهرداری از یکماه پیش انجام و اقدامات گسترده‌ای انجام شده است.
وی اظهارکرد: تاکنون ۹۸ درصد ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سرویس مدارس انجام شده و طی روزهای آینده نیز تکمیل خواهد شد.
معاون امور شهری شهرداری دزفول به برگزاری کلاس‌های توجیهی برای شرکت‌های رابط سرویس مدارس اشاره کرد و گفت: خط‌های پرتردد اتوبوس برای رفت و آمد دانش‌آموزان از اول مهر اضافه خواهند شد.
وی اظهارکرد: شهروندان در خصوص سرویس مدارس می‌توانند موارد را از طریق سامانه ۱۳۷ سازمان حمل و نقل بار ومسافر شهرداری دزفول اطلاع رسانی کنند تا نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.


وی ادامه داد: سازمان فضای سبز و مناطق سه‌گانه نسبت به هرس درختان داخل و درب مدارس اقدام کردند و اقدامات خدماتی برای حدود ۷۰ درصد مدارس شامل شست و شو، خط کشی عابر پیاده و نصب تابلوهای ترافیکی انجام شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول تصریح کرد: هرس درختان، جاروکشی، شست و شو، خط کشی عابر پیاده و نصب تابلوهای ترافیکی و رنگ‌آمیزی جدول ۱۰۰ مدرسه دزفول انجام شده و تلاش می‌شود این اقدامات در مدارس باقی‌مانده نیز انجام شود.

شهرستان دزفول حدود ۸۰ هزار دانش‌آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha