۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85601800
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: سهمیه سوخت مورد نیاز کشاورزان استان ۲۰۰ میلیون لیتر است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: سهمیه سوخت کشاورزان استان ۲۰۰ میلیون لیتر است که بین صاحبان ماشین آلات بخش کشاورزی توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در شصت و پنجمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان، ضمن تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد با سعادت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: استان همدان به‌عنوان پایلوت ملی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات کشاورزی اقداماتی را انجام داده و کنترل‌های لازم در این زمینه به دقت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان جهادکشاورزی، تراکتورها به GPS مجهز شده‌اند و میزان پیمایش آن‌ها به‌طور دقیق کنترل می‌شود ادامه داد: با توجه به این کنترل‌ها و اعتمادی که در مجموع به کشاورزان استان وجود دارد، احتمال تخلف در این زمینه بسیار پایین است.

استاندار همدان افزود: تمرکززدایی در فرآیند صدور مجوزها و پروانه‌های فعالیت مراکز خرید و جمع‌آوری خودروهای فرسوده مدنظر قرار گیرد.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: مشکلاتی که شرکت‌های خصوصی در پرداخت بدهی‌های خود در حوزه‌هایی مانند آب، برق، گاز، مالیات و بیمه با آن مواجه هستند، بررسی و راهکارهای عملی در این خصوص ارائه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha