۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۳۴
کد خبر: 85601864
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ضارب جنگلبان یاسوجی بازداشت شد

۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۳۴
کد خبر: 85601864
ضارب جنگلبان یاسوجی بازداشت شد

یاسوج - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری و حمایت قاطعانه دادستان مرکز استان، ضارب جنگلبان یاسوجی دستگیر و بازداشت شد.

.ابراهیم جانی نسب روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این جنگلبان در روز نوزدهم شهریور امسال که مجموعه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان و شهرستان بویراحمد برای اجرای حکم قلع و قمع و رفع تصرف ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی در اطراف یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد حاضر شدند حین اجرای حکم قلع و قمع مجروح شده بود.

وی بیان کرد: در این حادثه فردی از حاضران در عرصه یاد شده، به سمت یکی از جنگلبان های کهگیلویه و بویراحمد حمله ور شد و با پرتاب سنگ او را مصدوم کرد.

جانی نسب تصریح کرد جنگلبان مصدوم بلافاصله به مرکز درمانی اعزام و مشخص شد او دچار شکستگی از ناحیه دنده کمر و همچنین آسیب دیدگی از قسمت آرنج و سر شده که مراحل درمانیش در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: فرد ضارب دستگیر و با دستور شعبه پنج بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تامین به لحاظ عجز از تودیع تامین بازداشت شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد :آنگونه که دادستان مرکز استان اعلام کرده ، حمایت قاطعانه در برخورد با متعرضان به ماموران منابع طبیعی و محیط زیست انجام می شود.

وی ضمن تاکید بر چالش های ماموران منابع طبیعی در حفاطت از منابع ملی افزود: به نمایندگی از طرف مجموعه نیروهای منابع طبیعی استان از مراجع قضایی استان قدردانی می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha