۲۹ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۳۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85601904
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه قزوین: هیچ کشوری مثل ایران با این همه توطئه مواجه نیست

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: هیچ کشوری در دنیا به اندازه جمهوری اسلامی با این همه دشمنی و توطئه مواجه نبوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی پنجشنبه شب در یادواره شهدا و دفاع مقدس که در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) برگزار شد، اظهار کرد: نقشه هایی که دشمنان در روزهای نخست انقلاب برای جمهوری اسلامی ایران پی ریزی کردند، اگر در هر کشور دیگری اجرا می شود آنها را از پای درمی آورد، چراکه آنها رهبری مدبر همچون امام خمینی (ره) نداشتند.

وی با بیان اینکه روزهای دفاع مقدس روزهای مقدس ایستادگی و ایثار است، ادامه داد: رژیم بعث با کمک و پشتیبانی آمریکا با حمله همه جانبه به خاک ایران اهدافی همچون ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی و تصرف خوزستان را دنبال می کرد، اما نتوانست یک وجب از خاک ایران را تصاحب کند.

سردار پاسدار آتانی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان امروز کشور باید بدانند که جوانان دیروز در چه شرایط سخت و در چه جبهه های نبردی دشمن را شکست دادند و این انقلاب و این کشور را حفظ کردند چرا که آمریکایی‌ ها یک روز پس از ۲۲ بهمن ۵۷ با تمام توان برای انقلاب و کشور توطئه‌ چینی کردند.

این مسوول بیان کرد: ترورهای کوری که امروز در لبنان شاهد هستیم، از همان اوایل انقلاب بارها و بارها توسط دشمن در کشور ما پی‌ریزی شد، اما امروز ۴۶ سالگی انقلاب را می بینیم و به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب در مسیر رسیدن به قله ها قرار داریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین خاطرنشان کرد: امروز هرچه از جبهه مقاومت به دست آوریم، از صندوق ذخیره دفاع مقدس بوده که استمرار عاشورا و جبهه مقاومت محسوب می‌شود.

سردار پاسدار آتانی خاطرنشان کرد: مردمی که وارد جنگ با رژیم بعث شدند از جنگ و جنگیدن چیزی نمی دانستند، اما به رهبری و دفاع از حیثیت ایمان داشتند و آن مردم و آن رهبری هنوز پای انقلاب و کشور ایستاده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha