۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85602003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازسازی مسکن در روستاهای قزوین نیازمند راه دسترسی است

قزوین - ایرنا - معاون امور بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن قزوین گفت: عملیات بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی مسکن در روستاهای استان نیازمند راه دسترسی مناسب است.

مجید کشاورز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی ما امروز در مسیر خدمات بازسازی و نوسازی مسکن روستایی، نبود راه دسترسی است که باعث شده تا ساکنان روستایی از حداقل تسهیلات لازم محروم شوند.

وی با بیان اینکه در بخش طارم سفلی برای برخی روستاها مشکل راه دسترسی داریم، اظهار کرد: اگرچه راه روستایی برخی از مسیرها مثل چوقور بازسازی شده است، اما برای برخی از روستاها که در بن بست مسیرهای ارتباطی قرار دارند، همچنان نیازمند خدمات بیشتری از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستیم.

کشاورز تصریح کرد: بازسازی راه روستایی به مهاجرت معکوس روستاییان منجر می‌شود که باید در این رابطه برنامه ریزی مدونی از سوی دستگاه‌های متولی صورت پذیرد.

این مسوول به مطالبات روستای شیخلر در طارم سفلی اشاره کرد و گفت: این روستا ۵۰ خانوار داشته و به عنوان یک روستای کم برخوردار ۱۰ کیلومتر راه خاکی دارد که که نداشتن دسترسی مناسب باعث شده تا هزینه حمل و نقل مصالح ساختمانی به این روستا گران تمام شود.

کشاورز خاطرنشان کرد: از مجموع ساکنان روستای شیخلر، ۱۲ واحد مقاوم سازی شده است، اما همچنان امکان بهره مندی از تسهیلات بلاعوض وجود دارد که متقاضیان باید با مراجعه به بنیاد مسکن قزوین امکان نوسازی و بازسازی منازل مسکونی را فراهم سازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha